2011. december 11., vasárnap

Sebikém! IJ!

Korábban már beszámoltam arról, hogy a Sebestyén 2001 Kft. által üzemeltetett vendéglátó egységben a 200 Ft-os levesért és a 450 Ft-os főételért, hogy fizettem 800 Ft-ot és mivel most pénteken is ott ebédeltem, ezért elhatároztam, hogy kipróbálok/kipróbálunk valamit a Mesterrel, mert nem fogok/fogunk 150 Ft-ot a semmire kifizetni Lacinak.
A trükk nagyon egyszerű volt, a Mester megvette magának a kis ebédjét meg az én menümből a levest kifizette, én meg csak egy szimpla főételt vásároltam magamnak 450 Ft-ért. A végén természetesen elszámoltunk egymás között és hopp a 800 Ft-os menüből egy kis furfanggal máris 650 Ft-os ebédet faragtunk.
Amúgy nem is értem Sebestyénnek ezt a 800 Ft-os hülyeségét? Mi értelme van, mert a hétfőtől csütörtökig minden nap 800 Ft felett van egy elő- és egy főétel, így simán adhatna pénteken 700, vagy 650 Ft-ért egy menüt.
Meggyőződésem, hogy nem sok ember operál ezzel a trükkel mint amivel mi pénteken, és azt is elárulhatom, hogy nem az a 150 Ft öli meg a rézkígyót részemről, hanem inkább az veri ki a biztosítékot, hogy kiírják az árat és mégis más összeget kérnek el.
Valószínű, hogy ezzel az írásommal is magunk alatt vágom a fát, mert László is elolvassa egyszer talán a róluk írt bejegyzéseimet és majd péntekre is úgy kanyarítja fel az árakat, hogy az 800 Ft-ra jöjjön ki, de addig minden egyes pénteken így fogok "menüt" venni náluk. :-)

Nincsenek megjegyzések: