2012. január 16., hétfő

Használati háromezerért!

"Karácsonyra kaptam kurblit! Meg kurbliztam is..." - mondta anno valamikor Pandacsöki Boboráj az egyik szilveszteri szuperprodukcióban.
Az idei, vagyis a tavalyi évben mivel nagyon jó voltam, vagy lehettem ezért a nővéremék Jézuskájától kaptam egy Garmin Forerunner 305-ös órát, amit a szüleim hoztak haza Brüsszelből január elején.
Nagyon örültem neki, mert a tavalyi évben is csak úgy saccoltam az évi futásteljesítményemet és mostantól pontos adatokkal fogok rendelkezni a szaladgálásaimról.
A gyári dobozban volt az óra, dokkoló, mellkasi jeladó, adatkábel, adatlemez egy angol nyelvű, de részletesebb használati, és egy soknyelvű induló útmutató, ami alapján a legalapabb dolgokat be lehetett állítani.
Nem nagyon gondoltam beleásni magam az angol használatiba, ezért első kanyarban elkezdtem túrni a netet, hogy hátha megtalálom magyarul azt a részletes leírást, de csak az alapot találtam. Időközben még az órát is beregisztráltam és elhatároztam, hogy írok a Garmin magyar képviseletének, a Navi-Gate Kft.-nek, hogy küldjön már egy pdf-es verziót.
Alig telt egy fél nap már jött is a válasz Navi-Gate Kft. (szándékosan írom ki többször is, hogy a google majd előre dobja ki a találatok között a blogot) munkatársától a válasz, hogy "Sajnos a magyar nyelvű használati útmutató PDF-ben nem érhető el, nyomtatott formában irodánkban tudnak bruttó 3000 Ft-ért vásárolni ilyet."
Gondoltam magamban, nehogy már kifizessek 3000,- Ft-ot a Navi-Gate Kft. részére egy fénymásolatért, ezért bepróbálkoztam, hogy 1000,- Ft + postaköltséget hajlandó vagyok fizetni. Gyors levélváltás következett, és az ügyfélszolgálati kolléga a Navi-Gate Kft. -től megírta, hogy "Köszönjük a felajánlást, sajnos a leírást ennyiért nem tudjuk leküldeni."
Ezek után csak annyit szeretnék kérdezni, hogy 1000,- Ft-ot nem ért volna meg egy fénymásolat? Mi kerülhet vajon 3000,- Ft-ba?
Most megbombázom az összes futófórumot, hátha tud valaki küldeni nekem egy használatit és ha megkapom, akkor kiteszem a lehető legtöbb fórumra INGYEN!

1 megjegyzés:

Rita írta...

Végül sikerült valahonnan magyart szerezni? Nekem is nagy szükségem lenne rá, mert Németországból jött az óra...:)
Köszönöm!