2008. október 19., vasárnap

Így láttam én az 55-öst!

Nagyon érdekes volt újra a színpadon állni a reflektorok fényében és a közönség előtt. Még azt is mondhatnám, hogy egy kicsit trassoltam (féltem), de azért a rutint az ember nem felejti el. A 2 előadás közül számomra az esti volt inkább érdekes, mert a szüleim is eljöttek és sok év után újra láttak színpadon.
Persze egyik műsor sem kezdődhetett volna el némi köszöntő nélkül. Sajnos ezen a jeles napon is a nagy politikai porhintés volt. Debrecen városa egy fantasztikusan szép tálat ajándékozott az együttesnek, kb. pogácsás tálnak OK, de igazán egy kalap xart sem ér. A megye 1 millával dobta meg az együttest. - ez már korrektebb. Köszi!
Aztán a jeles férfiak a beszéd után a színház hátsó kijáratánál szépen elsunnyogtak. Ez aztán becsületes dolog mondhatom. Hagyom is ezt a részt, mert csak idegös leszek.
Elkezdődött a műsor, a 2. szám, Kalotaszegi menyegző címmel mutattunk be egy koreográfiát. Egy papír szám volt. Égés!!! Az öregek és az öregebbek sokkal komolyabb számokat csináltak, mint mi, mert nekünk ez jutott és amúgy meg örülhetünk, hogy táncolhattunk. Na ezt a részt is hagyom, mert most is felba** a ideg.
Mindenki parádés volt és hihetetlen. Nekem a legjobban a Hajdan Hajdú Tusa c. produkciója tetszett. Óriási szám!! Ha lesz videó, akkor valahogy megosztom Veletek!
Az első félidő végén volt egy közös produkció, ahol a felnőtt együttes és az "öregek" együtt jelen voltak a színpadon és nyomtunk egy jó székit.
A 2. félidőben a mostani felnőtt csinált egy Hidi vásár számot tele olyan táncokkal, amit még én anno táncoltam. Több kötött sor mozzanatai felrémlettek bennem! Kár, hogy új sorokat nem találtak ki a vezetők. Hun az ötlet és az okosság???
A műsor után a Táncházban folytatódott a buli, ahol rendesen helyt álltam minden téren, mert segítettem a szervezésben és a vendégvárásnál és persze ittam is és mulattam is egy jót. Kaja. pia, nők! Mi kell még? Volt pörkölt, lepcsánka, kolbász, kenyér, uborka. Én egész este bevertem vagy 10 fornettis pogit és némi bort. Meg talán egy dieselt és valami pálinkát is, jaa meg a welcome pezsgő, amit borral dúsítottam. Szóval egy jó kis mischungot sikerült megint összeinnom. Talán ez okozhatta a mai tompa fejfájásom, ami egész nap "nyomasztott".
Összességében nagyon jól éreztem magam, mert jó volt újra táncolni és nagyon jól sikerült a buli minden téren és új ismeretségre is tettem szert.
Kössz HAJDÚ!!!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha már így írtad akkor engem meg miattad "ba* fel az ideg..."

"A 2. félidőben a mostani felnőtt csinált egy Hidi vásár számot tele olyan táncokkal, amit még én anno táncoltam. Össze volt lopkodva az egész... Szerintem ez nem szép dolog! Hun az ötlet és az okosság???"

kicsinyes és rosszindulatú megjegyzés.bár a szombat esti bulin történt beszélgetések után nem is vártam mást.

tele olyannal amit még te is táncoltál???mire gondolsz?a szlovákra és a szilágyságira?(megjegyzem ezek is jócskán át lettek szabva ha nem tűnt volna fel...)
a műsorban hajdúháti,eleki,szlovák,bodrogközi,szilágysági,galgamenti,tirpák,tiszapolgári,cigány és ismét hajdúháti táncokat láthattál.
ezekből ismerős lehetett kettő.
vagy mondjuk másfél,mert a szilágysági páros részét mostanra raktuk össze.
a kötésekről nem is beszélve...

valóban "ÖSSZE LETT LOPKODVA AZ EGÉSZ"...

ötletességet és okosságot hiányolsz?
talán ha a szemetekről lecsípnétek a kicsinyes,irigy és rosszindulatú hályogot...

hagyjuk.
fikázni mindig a legkönyebb.
ráadásul ez a blog-dolog ilyen műfaj.
azt írsz amit akarsz.
még ha az igazsághoz nincs is sok köze...

egy olvasóval kevesebb.
gondolom nem zavar túlságosan...

baráti üdvözlettel:
Ferenczy Csaba

Névtelen írta...

és gondolom nem zavar ha átollózom a hajdufolkra hogy más is olvashassa ezt a remek és értő kritikát.
igaz?

Névtelen írta...

Kedves Csabi!

Nem sárdobálásba szeretnék belekezdeni, és nem az önérzeted megsértése volt a cél, de voltak olyan számok pl. a szlovák, ami egy az egyben CTRL+X és CTRL+V formában volt.
Mivel rajtam kívül még volt "szakértő szem" is a nézőtéren, ezt az állításomat meg tudom erősíteni.
Kijelentésemben nem a produkciót és a táncosokat és az együttest minősítettem, hanem ahogy az összeállítás meg volt oldva.

Sajnálom, ha úgy érzed megsértettelek Téged, vagy másokat, nem ez volt a célom, csak megállapítottam, hogy több koreográfia sorai erősen visszaköszöntek és ez nem a Te hibád.

Nem bánnám, ha élőszóban higgadtan meg tudnánk beszélni a dolgot. Amúgy pedig egyáltalán nem vagyok Rád és Rátok irigy, sőt büszke vagyok az együttesre és arra, hogy itt táncolhattam és most is támogatom az együttest, amennyire erőmből telik és soha nem kelteném rossz hírét.

A bejegyzésemet átírom, finomítom egy kicsit, de sajnos én ezt láttam. Még1x mondom nem célom volt a sértegetés még ha merészen fogalmaztam is.

Üdv:

NP

Névtelen írta...

mivel sárdobálást én sem akartam így nem tettem ki a fórumra.
és nem is itt folytatom a vitát.
emailben elment a válasz.


sőt.
részemről ezzel lezárva.