Most hétvégén ment a "mi" japán autónk egy hosszabb utat, így hát tesztelgettük apával, hogy mégis mit bír, hogyan reagál a tempósabb kanyarokra, mennyit fogyaszt, mennyire dinamikus, stb.
Elöljáróban néhány szó a motorról és néhány technikai információ. A motor 1,6-os, 16 szelepes. Maximális teljesítmény 79 kW, 107 LE, 5600-as fordulaton. A tömege kb. 1,2 tonna. Még bejáratós időszakban van az autó, így ezek alapján írom le a tapasztalataimat.
Jó a felépítmény, magas az autó, könnyen ki lehet látni, és a ki-beszállással sincs gond, de egy kicsit még most álmoskásan reagál a gyorsításra. Inkább a Suzukis japán vonalat viszi, mégpedig azt, hogy pörgetni kell, azaz alacsony tartományból nehezen akar megindulni, viszont olyan 3000 körül megindulna az autó és akkor kezd igazán húzni és gyorsulni. Persze ezzel arányosan ugrik is a fogyasztás, de mi most hétvégén, vegyes üzemben (város-országút) használtuk és óvatosan bántunk a pedállal, így 7,2 literes átlag jött ki 100 km-en, ami nem is rossz egy bejáratós kocsitól, főleg úgy, hogy a prospektusban 6,8 liter van.
Amúgy szépen és csendesen jár a motor, vagy hangos volt a zene, de különösebb zajokat nem hallottam.
A külsőről azt mondják, hogy egy rozmárhoz hasonlít. Nem tudom! Ezt ítéljétek meg! Szerintem nem néz ki rosszul, sőt láttam hozzá rendelhető kiegészítő spojelreket is, amivel még szebbé tehető a gép!
Ami nem tetszik, - de ez gyári hülyeség - hogy baromi magas gumikat tettek a gép alá. Egy szép peres gumival és egy jó felnivel sokat javul a dizájn.
Valszeg a fenti kép nem a magyar piacra készült gépről van, mert a hazai piacon csak hátsó dobfékes verzió kapható. :(
Ami nem tetszik, - de ez gyári hülyeség - hogy baromi magas gumikat tettek a gép alá. Egy szép peres gumival és egy jó felnivel sokat javul a dizájn.
Valszeg a fenti kép nem a magyar piacra készült gépről van, mert a hazai piacon csak hátsó dobfékes verzió kapható. :(
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése