A mai napon meló után besasoltam a Fórumba, majd elugrottam a gyógyszertárba venni fekete nadálytő krémet, magnéziumot, ezt követően ledöngettem a Kossuth utcáról a Tesco-ba.
Téptem a Nyugati utcán 1000-rel, Segner teret elhagyva fordultam el a Kishegyesi útra, és kb. 45-50-nel vettem a kanyart, dűtöm a járgányt éreztem, hogy sok lesz, ezért elkezdtem fékezni a hátsóval. Ekkor valami nagyon furcsát tapasztaltam már másodszor.
A gumi el kezdett csúszni és nem tapadt, pedig se nem volt poros, se nem volt nedves az út, de megindult alattam a bringa. A múltkor egy picit nedves úton jártam hasonlóan, akkor is beriszált egy kicsit a hátulja a járgánynak, de akkor is és most is sikerült szerencsére megfogni. Holnap majd beszélek egy bringás haverral és megkérdezem, hogy pontosan, hogy is lehet ezen a gumikon kanyarodni és meddig szabad dűteni a gépet!
Téptem a Nyugati utcán 1000-rel, Segner teret elhagyva fordultam el a Kishegyesi útra, és kb. 45-50-nel vettem a kanyart, dűtöm a járgányt éreztem, hogy sok lesz, ezért elkezdtem fékezni a hátsóval. Ekkor valami nagyon furcsát tapasztaltam már másodszor.
A gumi el kezdett csúszni és nem tapadt, pedig se nem volt poros, se nem volt nedves az út, de megindult alattam a bringa. A múltkor egy picit nedves úton jártam hasonlóan, akkor is beriszált egy kicsit a hátulja a járgánynak, de akkor is és most is sikerült szerencsére megfogni. Holnap majd beszélek egy bringás haverral és megkérdezem, hogy pontosan, hogy is lehet ezen a gumikon kanyarodni és meddig szabad dűteni a gépet!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése