2009. május 3., vasárnap

Az új max!

Tegnap egy alapozó laza futás után úgy gondoltam, hogy mivel szép az idő, - bár fújt egy kicsit a szél - de elmegyek, csapok egy kisebb túrát bringával. Nem akartam nagy kört, így a szokásos Panoráma utat ki is húztam a számításaim közül, így valamilyen szinten "belvárosi" bringázásra került sor.
Először a Nagyerdőn karistoltam, majd egy huszárvágással be a Füredi útig, majd onnan a Böszörményin Józsa irányába vettem utam.
Jut eszembe, ha Józsán jártok, akkor feltétlenül keressétek fel azt hiszem, hogy a Szilegyházi utcán - Spar áruház utáni első utca - a cukrászdát, mert isteni a fagyijuk és valódi gömböt adnak, kb. 4,5 dkg és az ára 120 Ft.
Ez volt itt a reklám helye, majd innen visszatérve, befagyizva, feltöltve energiával újra Debrecen felé vettem az irányt és a belváros felé mentem tovább. De hogy mi is ez az új max., most már jogosan kérdezhetnétek. Ez az új max speed-em, vagyis a maximális sebességem, amit kizárólag emberi hajtással bújás nélkül (se busz, se kocsi, se motor), némi jóindulatú hátszéllel értem el.

A melléklet képen, a pirossal jelölt szakaszon, ami Bartók Béla úttól kezdődik és egészen a Kishegyesi útig tart, szóval ezen a kb. 400 méteres szakaszon sikerült az eddig 52 km/h-ás rekordomat túlszárnyalni és beállítani az 53,4 km/h-s max. sebességi rekordomat. Rendesen kellett pörgetni!
Erről a részről régen tudtam, hogy jó a max. kitekerésére, mert valamiért jól szélvédet és az út egy halovánnyit lejt, de sajnos mára már nagyon ráz és 50 felett már a virsli gumi nem igazán konfortos.
Amúgy 2 ilyen szakasz van még a városban, az egyik az Egyetem sgt. a Füredi út felé. Ez kezdetben az Egyetem Káváháznál emelkedik, majd pedig lejt. Állat!!!
A másik hely a Böszörményi úton van, ha jövünk az Agrártól, ott egy picit emelkedik és a Mc Donald's-os behajtótól pedig lejt. Sajnos ez egy rövidebb szakasz és a kereszteződés nagyon rossz és rázós, huplis.
Most villant fel a kislámpa a fejembe, hogy a Böszörményi és az Egyetem sgt. párhuzamos egymással. Ezek szerint lehet, hogy a Simonyi is ilyen? Kitesztelem!
Sajnos az a kereszteződés is nagyon rossz minőségű, így csak óvatosan lehet repeszteni.
Jut eszembe, óvatosan!!! Volt rajtam kesztyű és bukó is!
Akkor még1x: Az új sebességi rekord: 53,4 km/h



Ui.: És akkor a bónusz, amit nem hagyhatsz ki, ezért klikkel a "Fekete Rakétára"
Ha kitaláltad, hogy mi ez, akkor süss egy levelet ha van kedves a tigrisuvoltesKUKACgmailPONTcom címre.

Nincsenek megjegyzések: