A szervizes kis élményeimnek köszönhetően megettem egy kefét és úgy döntöttem, hogy hangot adok csalódottságomnak és írok egy levelet a cégnek. Igaz nem találtam semmi komolyabb címet, ahova direktbe küldeni tudtam volna a levelem, így csak az infóra nyomtam el ezt.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
A napokban határoztam el, hogy elviszem szervibe a kb. 1 éves Schwinn Csepel Tour t. kerékpárom és sajnos nagyon elszomorodtam, mivel durván 2,2 ezer km tekerés után szinte valamennyi alkatrészét cserélni kell. De hol is kezdjem a sort?
Fejcsapágy, a kormány recseg-ropog, az első lánctányérokon a fogak tűhegyesek, a lánc megnyúlt, hátsó fogsor elkopott, a gyári küllősor pedig mint a nádszálak, úgy hajlongnak.
Tisztában vagyok azzal, hogy anno amikor megvettem kb. 60-65 eFt-ért újonnan nem egy hightech masinát kaptam, de azért jó lett volna, ha éppen nem montis alkatrésszel pakolnak fel egy országúti gépet. Továbbá az sem lett volna hátrány, ha ezek az alkatrészek kicsivel többet bírnak, mint 2 ezer km.
Így most cseréltetem az összes fent megnevezett cuccot és szinte a váz és a 2 kerék kivételével már nem lesz a bringán gyári cucc.
Őszintén szólva, legszívesebben leszedetném a Schwinn feliratot és a márkajelet a vázról, mert így már ez nem egy gyári, hanem egy általam kiválasztott alkatrészekből összeépített gép lesz és nem szeretném azt, hogy más is belefusson a bringám láttán egy Scwinn Csepel Tour megvásárlásába.
Üdvözlettel:
N e m e s P é t e r
Szóval kíváncsi leszek, hogy egyáltalán méltatnak majd válasszal egyáltalán, de ha mégis akkor azt közzé teszem.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése