Elérkezett az idő, hogy az országúti bringámon elvégeztessek némi javítást, de sajnos amikor bevittem a szervizbe egy kicsit elkeseredtem, mivel rengeteg dolgot cseréltetni, javíttatni kell és elég komolyan ki kell nyitnom a pénztárcám.
Szóval a hátsó kerék tropán van és egy hatalmas ütést is kapott, bár nem tudom mikor. Sajnos át kell fűzni a küllőket és mivel a hátsó fogsort is cserélni kell, így a tengelyt is kicseréltetem, hogy az új sor jó legyen.
Továbbá lehet egy új külsőt is vennem kell, mert a mostani lehet szálhibás, de remélem menthető.
Aztán persze, lánc és első tányércsere, mert a mostanin már tűhegyesek lettek a fogak és mivel a lánc megnyúlt, így nem túl célszerű új alkatrészeket egy kopott lánccal összekötni.
Aztán a kormányomban teljesen tönkre ment a fejcsapágy, és hogy ne recsegjen a kormányoszlop, így abban is kell némi bővítés, fejlesztés.
Na most ha mindent összeszámolok, akkor is még mindig kedvezőbben jövök ki, mintha valami újba gondolkodok, mivel ami jónak mondható az kb. 300 eFt-tól kezdődik, de azért 200 körül is van már szuper gép.
Ami inkább elkeserít az, hogy anno, amikor a darazsat megvettem tisztára boldog voltam, hogy ilyen szuper bringám van, közben meg egy csomó hulladékból volt összerakva, ami nem bírt ki 2000 km-t.
Szóval a hátsó kerék tropán van és egy hatalmas ütést is kapott, bár nem tudom mikor. Sajnos át kell fűzni a küllőket és mivel a hátsó fogsort is cserélni kell, így a tengelyt is kicseréltetem, hogy az új sor jó legyen.
Továbbá lehet egy új külsőt is vennem kell, mert a mostani lehet szálhibás, de remélem menthető.
Aztán persze, lánc és első tányércsere, mert a mostanin már tűhegyesek lettek a fogak és mivel a lánc megnyúlt, így nem túl célszerű új alkatrészeket egy kopott lánccal összekötni.
Aztán a kormányomban teljesen tönkre ment a fejcsapágy, és hogy ne recsegjen a kormányoszlop, így abban is kell némi bővítés, fejlesztés.
Na most ha mindent összeszámolok, akkor is még mindig kedvezőbben jövök ki, mintha valami újba gondolkodok, mivel ami jónak mondható az kb. 300 eFt-tól kezdődik, de azért 200 körül is van már szuper gép.
Ami inkább elkeserít az, hogy anno, amikor a darazsat megvettem tisztára boldog voltam, hogy ilyen szuper bringám van, közben meg egy csomó hulladékból volt összerakva, ami nem bírt ki 2000 km-t.
Most kb. 2-3 hét mire minden alkatrész megérkezik és beépítésre kerül. De ha egyszer egyben lesz minden, akkor egy egész pofás kis gépem lesz és szinte a váz kivételével már nem lesz rajta eredeti gyári alkatrész.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése