A nagy darázs felújítás megindító hatású volt, mivel egy hasonló járgánnyal rendelkező olvasó keresett meg a blogon keresztül, hogy a kormányról és a felújítás részleteiről adjak már némi információt.
Szóval csak most, csak Neked elkezdtem vadászni a kormányszárat és kiderítettem, hogy ez egy KCNC Fly Ride típusú kormányszár. Ez viszonylag elég versenyképes árban - néhány ezer forint körül - már beszerezhető. Most nem tudnám mondani, hogy mennyi volt az enyém, kb. 6000-7000 Ft körül. Mivel én alacsonyabb vagyok, így egy rövidebb szárat és inkább felfelé ívelőt választottam, de persze vannak hosszabbak is, itt igazán csak a buksza dönti el, hogy milyet szeretnél.
Egy kicsivel több bogarászást vett igénybe, hogy kiderítsem, hogy miként lehetett majd ezt a kormányszárat beépíteni. Átnéztem néhány oldalt, mire rábukkantam, hogy pontosan, hogy is hívják ezt a "kormányrúd toldalékot" szépen.
Szóval, stücni toldalék, vagy kormánycsapágy adaptert. Nem nagy varázslat csak venned kell egy BBB Extender BHP-21-est vagy hasonlót, - ebből is van több fajta, és minden OK lesz.
Akkor most jön a kulisszatitok! Szóval, ha kiválasztottad a kormányszárat és sikerült beszerezni az adaptert és elolvastál minden fórumot, pl a bikemag.hu oldalon a szereléssel kapcsolatban, akkor most megmondom a tutit.
Szóval a frankó gyári kormány soványabb mint a kormányszáron a rögzítési hely, így nem tudod a csavarokkal fixen megszorítani, hogy nem mozduljon el. Ha jól emlékszem, akkor a szervízdében azt mondták a srácok, hogy kb. fél miniméter a differencia, ezért a kormányszarvra a jól rögzíthetőség érdekében egy sörös dobozból kivágott kis darabkát kell beépíteni és akkor már tutira jól lehet megfogatni.
Remélem sikerült némi hasznos infóval szolgálnom. A kormányszáramról és a adapterről összeszedtem néhány képet. Klikk ide: Kormánymű
Szóval csak most, csak Neked elkezdtem vadászni a kormányszárat és kiderítettem, hogy ez egy KCNC Fly Ride típusú kormányszár. Ez viszonylag elég versenyképes árban - néhány ezer forint körül - már beszerezhető. Most nem tudnám mondani, hogy mennyi volt az enyém, kb. 6000-7000 Ft körül. Mivel én alacsonyabb vagyok, így egy rövidebb szárat és inkább felfelé ívelőt választottam, de persze vannak hosszabbak is, itt igazán csak a buksza dönti el, hogy milyet szeretnél.
Egy kicsivel több bogarászást vett igénybe, hogy kiderítsem, hogy miként lehetett majd ezt a kormányszárat beépíteni. Átnéztem néhány oldalt, mire rábukkantam, hogy pontosan, hogy is hívják ezt a "kormányrúd toldalékot" szépen.
Akkor most jön a kulisszatitok! Szóval, ha kiválasztottad a kormányszárat és sikerült beszerezni az adaptert és elolvastál minden fórumot, pl a bikemag.hu oldalon a szereléssel kapcsolatban, akkor most megmondom a tutit.
Szóval a frankó gyári kormány soványabb mint a kormányszáron a rögzítési hely, így nem tudod a csavarokkal fixen megszorítani, hogy nem mozduljon el. Ha jól emlékszem, akkor a szervízdében azt mondták a srácok, hogy kb. fél miniméter a differencia, ezért a kormányszarvra a jól rögzíthetőség érdekében egy sörös dobozból kivágott kis darabkát kell beépíteni és akkor már tutira jól lehet megfogatni.
Remélem sikerült némi hasznos infóval szolgálnom. A kormányszáramról és a adapterről összeszedtem néhány képet. Klikk ide: Kormánymű
1 megjegyzés:
Szia!
Köszönöm a külön blogbejegyzést, a részletes fotókat, bár a világért sem szeretném hogy a sok darazsazás miatt a blogodból méhészfórum legyen:-)
Üdv!
Megjegyzés küldése