2008. július 16., szerda

Legalább válaszoltak!

Már régebben (kb. 1 hónapja) történt meg velem ez az eset, de most lett igazán aktuális.
Igyekeztem be a munkahelyemre, de annyi időm simán volt még beugorjak a Malompark 1. épületben található Interspar áruházba reggeliért. Gyorsan összekapkodom azt a néhány terméket, igyekszem, hogy jó sort találjak és akkor szembesülök, hogy a kb. 24 kasszából csak összesen 2 működik. Ez kb. olyan 7:35 körül lehetett reggel, amikor azért már van pörgés és a népek már soppingolnak.
A két kasszánál legalább 10-15 méteres sor alakult ki, de a információs fighter nem kapcsolt, hogy basszus, akkor 1 kasszás ki, hanem mintegy 10 perc elteltével egy biztonsági őr kíséretével kényelmesen, kis pletyó közepette kinyitottak egy harmadik állomást.
A fejem ekkor már dupla méretű volt, mert erősen késésszagú volt a helyzet, így nem állhattam meg, hogy panaszomat le ne írjam a vásárlók könyvébe. Amúgy is utálom az Interspart, de ez teljesen betette a kaput. Talán még soha az életben nem ment az összes pénztár, de szerintem még a fele sem. Ebben a mocsadékláda áruházban mindig várni kell! És miközben fizettem, vagyis fizettem volna a kasszás hölgy előttem, telipofáva, nyitott szájjal emésztett és dumált.
Amikor írtam többen is helyeseltek mellettem, hogy így-úgy-amúgy, meg hogy igazam van. Akkor basszus miért ilyen birkák az emberek, hogy nem adnak hangot az elégedetlenségüknek?
Az én esetemből semmi nem lett. Csepp a tengerben! "Felhívtuk az áruház vezetőjének figyelmét..." maszlag, de ha legközelebb is előfordul, akkor újra írni fogok, aztán majd csak lesz valami hatása.

Nincsenek megjegyzések: