2009. március 7., szombat

5 nap 4 éjszaka

Egy rövid időre úgy hozta a sors, hogy kórházba kellett jönnöm, ugyanis szerda este edzés után úgy gondoltam, hogy elugrok a Sparba vásárolni, de sajna nem sokáig jutottam el, mert a lakótelepi szervízúton belehajtottam a bringámmal egy kátyúba és egy 10 pontos esést mutattam be a nagyközönség számára.
Az esés követően elég gyorsan rebootoltam az agyam és összeszedtem a kipotyogott értékeimet és még a sárba belehulló kilométerórámat is megkerestem, majd összeszedtem a bringát és hazaevickéltem.
Amikor otthon voltam megállapítottam, hogy elég nagy a baj, vagy úgy is mondhatnám, hogy a baj nem volt kicsi és már este a traumán voltam, ahol nem sikerült megállapítaniuk az emberorvosoknak 3 röntgenből, hogy bizony eltört a járomcsontom. Az orvos - aki szégyellje össze magát - még javasolta, hogy menjek el a szemészetre, majd 4 órás ácsorgás után a szemorvos átküldött a szájsebre, ahol már csak néhány órát engedélyeztek nekem, ugyanis már csütörtökön délután be kellett feküdnöm és azóta is itt vagyok.
Pénteken reggel 5-kor kezdődött a nap, majd branül ültetés és nyugtatózás, aztán jött értem egy hatalmas zöld autó és mentem a műtőbe. Gyorsan rámrakták a műszereket, EKG, vérnyomás, pulzus (46 BPM volt, csak néztek a népek), aztán jött a mix is és még vagy 3-4 mp-et voltam fent és K.O.
Elvileg 2 módszerrel lehetett volna a arcomat helyre hozni. Az első verzió alapján egy dróttal helyrehúzzák a csontot és ha megtámasztódik, akkor minden zsír, de sajna ez így nem működött, hanem egy bio-titán lappal van megerősítve a fejem, ami ha nem fog galibát okozni, akkor bennem is marad.
Emlékeim alapján az ágyamban keltem fel, majd elég hamar sikerült felépíteni magam és már 11 körül gyalog vágtam neki az első sielésnek, majd egész jól lettem, ettem és ittam.
Estére, 7 óra, na jó a Barátok közt 2. epizódjánál kezdtem érezni, hogy úgy borul a világ velem és úgy döntöttem nem kínozom magam tovább, lefekszem. Gyorsan el is aludtam, majd kb. fél 2 körül ébredtem, ittam és aludtam tovább, egészen 5-ig amikor jött a lázmérőzés és a reggeli vérnyomás és az egyebek.
Most lassan 2 óra körül már túl vagyok az ebéden - tökfőzi darált fasírozottal - a branül már nincs a karomban és jegelgetéssel próbálom lohasztani a sütőtök méretű arcom.
Ha minden OK, akkor még hétfőn látogatást teszek a szemészeten, majd egy újabb röntgen és valamikor délután körül elhagyom a klinikát. Kb. a hét második felében, csütörtökön, vagy pénteken fogok menni varratszedésre és akkor már csak remélhetőleg a duzzanatot és szemfestékemet kell csak eltávolítanom, lelohasztanom.

Nincsenek megjegyzések: