2009. március 10., kedd

Az első éjszaka a klinikán kívül

Végre otthon!
Tegnap délután némi kínlódás után megkaptam az elbocsátó szép üzenetet és végre haza mehettem. Az első estémet az őseimnél töltöttem, de ma már a saját ágyamba fogok feküdni és ébredni. Reggel meglátogattam a kis kecómat, majd csináltam néhány felvételt a járomcsonttörő kátyúról, majd számlákat intéztem, ellátogattam a céghez, ebéd és most a délutáni pihenőmet tartom.
Nemsoká majd bevásárolok és megyek a Borbíró térre, összepakolok, rendezem a soraim és pihi és kamilla teázás és jegelgetés.
Amint látható egyre jobban vagyok, sajna a szemem még mindig véres és még mindig folyik a véres trutyi át a torkomba. Az arcom továbbra is zsibbad és a nagyobb nyelések és rágások fájdalmas nyilallásokat okoznak, ami után mindig megbeszélem magammal, hogy óvatosabban fogok nyelni.
A héten betegszabin leszek, majd ma 3-ra megyek le a háziorvoshoz és leadom a kis motyómat és kiíratom a táppénzt.
Holnap megyek varratszedésre és akkor már csak a gyógyulás lassú folyamata választ el attól, hogy újra edzhessek.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tyűazta...
jobbulást,
Üdv.: mocsgab

Ganga Baráti Kör írta...

Itt Gonzo!

Hallotam a sztoriról, csak azt nem tudtam hogy te vagy.
Jobbulást.
Szerintem valakit be kéne perelned. Szerintem beszélj L.B-vel, biztos tud valami jogi segítséget adni.

Névtelen írta...

Azt nem értem, hogy miért Mariann írta, de nem is érdkel :)

Névtelen írta...

Peti, kérlek vedd komolyan ezt a sérülést, azaz legalább 3-4 hétig táppénzezz, és kizárólag a szövődmény-mentes felépülésre koncentrálj, azaz: semmi edzés, semmi megerőltetés, max. naponta 30 perc laza séta! Kérlek vedd figyelembe, hogy az arckoponyában lévő számos üreg helyzete megváltozhatott, illetve - ha nem is látszik - egxy komoly seb van a bőröd alatt, aminek gyógyulnia kell. Ne tévesszen meg az, hogy a bőr milyen szépen gyógyul, az arcbőr mindig gyorsan gyógyul.

Na vigyázz magadra és - mégegyszer kérem - no edzés, no megerőltetés, yes gyógyulás, yes táppénz.