2009. március 22., vasárnap

Itt a Piros Cipő!

A mai nap délután, 2 mappa ellenőrzése közben kiugrottam Yuhoz és elhoztam Tőle a Piros Cipőt, amire olyan régen vágytam. Baromi könnyű kis darab és kényelmes viselet. Igazi vágtacipő.

Olyan szép, hogy nem bírtam betelni vele és csináltam néhány képet, amit felraktam a webre: Piros Cipő

Mostanság a Nike Pegasus25-t fogom gyilkolni, mert abba is kell a kilométer, mert még nincs benne csak vagy 70, és ahhoz, hogy versenyezzek benne, legalább 100-200 km-t kell benne lefutni. Az UltraBalatonon 2 pár csukát fogok magammal vinni. Az első napon a Nike-ban fogok teperni, a második napon a Brokksban, mert azt már majd csőre fogom futni és szeretnék a csaptnak egy varázslatos idővel kedveskedni, ami remélem 1 óra 20 perc körül lesz.

De ez most nem számít, hanem a lényeg az, hogy végre itt a Piros Cipő!!!

Nincsenek megjegyzések: