2010. január 27., szerda

Darázs -Reloded! Avagy Titánka lassan 1 éves lesz

Még valamikor december elhatároztam, hogy elvégeztetem azt a nagy generált, amiről már írtam korábban ebben a bejegyzésemben: Nadzs-dzsenerál
Szóval szombaton lesz egy hete, hogy elhoztam az "új" cangát és azt kell, hogy mondjam, hogy majdnem 100%-os lesz. Sajna szerintem valamit elfelejtettek a fiúk, de azt szerintem a héten orvosoltatom velük és folyamatban van egy új, a mostaninál sokkal jobb és megbízhatóbb fékrendszer beszerzése, amit szintén az eBay-ről tervezek megvenni.
Egy kicsit kipróbáltam azért, pedig baromi hideg volt de nem bírtam magam türtőztetni, de óvatos voltam és még a bukót is felraktam, mert eszembe jutott a tavalyi balesetem és nem szerettem volna, hogy a nagy örömködés közbe valami gebasz történik.
Március 6., - ekkor került fém váz az élő szövetre és ekkortól számítom Titánka szülinapját.
Úgy tervezem, hogy egy Radlert meg is iszom, ha majd eljön az ideje, de ezt inkább hagyjuk.
Szóval van szép bicikli és hozzá rossz, hideg idő, így most hanyagoljuk a darazst és csak az urbánkrujzerrel járom a várost, ami tökéletes állapotban van, mert azt is leszervizeltettem és most már az is rendben van.
Most már egész versenybringa kinézete lett a darázsnak! Dejómán!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!
Tényleg jó lett, sajna én is belefutottam egy ilyen bringába...
Amit a "Darázshoz" hasonlóan pont ugyanígy szeretnék átalakítani!
Egyébként a bringán a váltókarok gyárilag a vázon voltak és a kormány ( Ahead-es?)stucni a szervízben került rá?

TePN írta...

Szia!
A bringán már nem sok minden eredeti, voltaképpen a váz és a kerekek kivételével semmi.
Azóta már cseréltem a fékpofákat egy Shimano BR-R600-asra, amiért fúrni kellett egy kicsit az első villát.
A stuszni valóban új, de ehhez a kormányrúdhoz egy toldalékot kellett szerezni. A teljes hajtás ki van cserélve, egy Atrix tárcsa van rajta hagyományos Shimano SPD pedállal. Aztán a nyereg és nyeregcső is cserélve lett, mivel az eredetin nem lehetett finoman hangolni, és beruháztam egy olcsóbb Selle Italia nyeregbe is (nem ez az igazán tuti nyereg, azt még keresem). A hátsó kerék teljesen újra lett küllőzve, mert egy új tengelyt kellett berakni, hogy az új hátsó fogsor cserélhető legyen.
Javaslom, hogy alkatrész ügyben nézz szét az eBay-en mert sokkal olcsóbb még szállítással is, mint itthon.
Üdv:
T3PN

Névtelen írta...

Tudnál még segíteni nekem?
Pontoson milyen alkatrészekből állt össze a kormányod?
"A stuszni valóban új, de ehhez a kormányrúdhoz egy toldalékot kellett szerezni."
Itt a kormányrúd és a toldalék mit jelent pontosan?
Egyébként amit akarok, az egy B+ Ahead adapter hozzá egy stucni, de az adaptert sehol nem tudtam beszerezni (hetek óta túrom a netet)még raktáron sincs ahead átalakító... ! Fékváltókaros kormányt szeretnék kihozni az egészből...
... gondoltam talán te megvalósíthatóbb megoldást tudnál adni.
Üdv!