2010. február 1., hétfő

Papucskálvária

Azt kell, hogy mondjam, hogy majdnem egy igazi végtelen történet született, ugyanis a kis esetem még 2009. december elejére nyúlik vissza, amikor is sikerült szereznem egy 5500 Ft-os Loki jegyet, amit december 10-én egy papucsra költöttem.
Nagyon örültem neki, mert anno a Tisza papucsom volt hasonló és régóta vágytam egy frankó, kényelmes pacskerre és most úgy gondoltam, hogy ha már volt ez a jegy, akkor erre beváltom.
Szóval megvettem és annak módja szerint használatba is vettem, talán egyszer voltam benne uszodába és egyszer szaunába, ahol észre vettem, hogy válik fel az oldalán a fejrész.
Úgy gondoltam gyorsan lépek és már december 16-án vissza is vittem a boltba, ahol persze átvették és felküldték Budapestre a KERMI-hez.
Na ekkor kezdődött a malmozás és ekkor elkezdtem szőni a végtelen történet pulóveréhez a fonalat, ugyanis valamikor csak január 2 hetében, ha jól emlékszem úgy 15-én szóltak, hogy a kivizsgálták az esetem és rendben lesz, menjek majd be és levásárolhatom.
Frankón be is csattogok a Fórumba, jelzem, jöttem a papucsért és hát úgy gondoltam, hogy nem nagyon szerettem volna ráfizetni, így megelégedtem egy ugyanilyen modell-lel, mire beközölték, hogy nincs a méretemben, de a Plázából áthoznak egy párral, várjak már néhány napot.
Így is tettem! Beslattyogok a néhány nap után, amikor is kiderül, hogy a Plázából nem hozták még át a papucsot, de felhívnak és várhatóan pénteken minden rendben lesz.
Így is volt, a hölgy nagyon illedelmesen elnézést kért és szólt, hogy menjek be, ott lesz a papucs és minden zsír lesz.
Megyek, örülök, elhozom - én hülye nem próbálom fel - és itthon veszem észre szombaton, vagy vasárnap, hogy valami nem OK a termékkel, erre megnézem és kiderül, hogy egy 8-as és egy 9-es papucsot adtak ide nekem.
Erre ma visszavittem, és kiderült, hogy a Plázában is és a Fórumban is egy felemás papucs maradt, de most már nem teketóriáztam és én magam átmentem a Plázába és megkaparintottam a saját 43 1/3-os papucsomat.
Na most már csak az hiányzik, hogy ez is 1 hét után bedobja a törülközőt és akkor kezdődhet az egész történet elölről és akkor egy igazi végtelen Papucstörténet lesz.

Nincsenek megjegyzések: