2011. október 16., vasárnap

Az idén nem lesz klasszikus

Az idei évben futás téren elég jól jöttek össze a dolgok, mert szerencsére kevés alkalommal voltam sérült, - először március környékén, amikor megemeltem magam. Sajnos ebből több szurka és pihentetés után sikerült felépülnöm, ami eredményeképpen nem tudtam elindulni a debreceni félmaratonon, de aztán egy elég erős versenyszezont hagytam magam mögött.
Ez kezdődött egy Szekszárddal (3. hely), majd Brüsszel és végül Keszthellyel zárult. Ezt követte még egy Hajdúböszörmény, ahol 1. lettem, majd egy vasárnapi strandolásnál egy medencéből kiszálláskor elpereceltem, aminek az eredménye 8 hét pihegés, ugyanis lezúztam a bordáimat.
Természetesen nem álltam le, de nem tudtam 100%-ot teljesíteni, de így is pörgettem egy 3,3 km-t Hajdúszoboszlón (4. hely), majd pedig már lassan októberben járunk, amikor Pesten futottam egy váltóban, majd rá egy héttel pedig a 2. helyen értem be az Oxigén Kupa 10 km-es távján.
Na itt tartunk most és lassan 2 hete elkezdtem kacérkodni még 1 őszi maratonnal, így elkezdtem vadászni a neten, és ekkor bukkantam rá az athéni klasszikus maratonra, ahol még október 10-én leneveztem (pénzt még nem fizettem) és elkezdtem keresni szállást, utazást, stb., de sajnos át kellett gondolnom az egész utazást, mivel elég riasztó hírek jönnek Görögországból, - szemét, lehetséges benzinhiány, és nem utolsó sorban a költségek sem számottevőek, nevezés 100 EUR, utazás busszal 36.000,- Ft, szállás 40-50 ezer Ft, és még költőpénz. Szumma szummarum valahol 150-170 ezer Ft-nál állt volna meg a buli, ami most egy picit sok. Nem adom fel, mert talán még Firenzébe elmegyek, oda lehet, hogy még 1 kisebb különítmény is megy és talán lehet, hogy bekapcsolódok hozzájuk.
Megmondom őszintén, hogy ha végül sehova sem megyek, akkor sem fogok szomorkodni, hiszen az idén olyan sok versenyem volt, hogy most ha csak edzeni és túrázni megyek el, akkor sem lesz hiányérzetem.

Nincsenek megjegyzések: