2011. október 24., hétfő

Top Gear lemaradások nélkül

Nem kellett sok hozzá, hogy rákapjak a Top Gear sorozatra. Előszőr talán a Viasat3-on találkoztam vele, de aztán rá kellett döbbenjek, hogy a csatorna nem a legfrissebb részeket sugározta.
Először a torrent oldalakról vadászgattam össze az aktuálisabb részeket, aztán rátaláltam a Top Gear magyar weboladalára, ami voltaképpen egy goggle blog, de folyamatosan fent vannak a legújabb epizódok és hozzájuk néhány napon belül ott a magyar felirat is.
Bár az az igazság, hogy felirat nélkül is levágja az ember, hogy miről szól a történet, de az nagyon tetszik, hogy Jeremy Clarkson olyan cifrákat mond, amit néha még magyarítani sem könnyű.
Ez a műsor nem fogható egyik magyar autós műsorhoz sem, mert tényleg a legzsírabb masinákat mutatják be, nem pedig azt, hogy a Mazda végre kihozta a legkisebb családi egyterű 1.0 literes dízel motorral ellátott gumislaggal mosható belsővel rendelkező kis kompaktját.
Itt ilyen gépeket tesztelnek mint a gépen, - ööö ez egy Bugatti Veyron Super Sport, ami csiliárdba kerül, és szerintem Magyarországon nem igen van belőle, - talán sima Bugatti 1, de ilyen fix, hogy nincs. Visszatérve a magyar weboldalra, - itt tudjátok elérni: http://topgearhungary.blogspot.com/
Ha jól tudom, valamikor novemberben kezdődik a következős évad, - de én már tűkön ülök, addig is egy kis előzetes Jeremy Clarkson DVD-ből: Ferrari vs Ferrari

Nincsenek megjegyzések: