2011. november 21., hétfő

De szar...

Ma kibringáztam délben, hogy magamhoz vegyem a kis ebédemet és útközben megálltam a Kálvin téren, hogy némi pénzt vegyek magamhoz. A cangát sajnos csak a tér belső részén egy padhoz tudtam lelakatolni és miközben slattyogtam az automata felé, alig bírtam átevickélni a rengeteg galambszar között. Szinte alig volt egy olyan rész, ami nem lett volna összeszarva. Aztán mikor indultam volna tovább egy szárnyas patkány pörgőzött előttem, - na mondom ráhúzom a 28-ast, de ha kell még egy Chuck Norrisos rúgást is beviszek a rohadéknak.
Tekerem a kormányt, lendítem a lábam és semmi, - el sem repült a büdös galambja, hanem vagy 10 cm-re elsétált mellettem.
Igazán nem is az újabb galambélményeimet szerettem volna elmesélni, hanem azt az áldatlan állapotot akartam lefesteni, ami a Kálvin téren és a Gambrinusz közben van. Vannak olyan országok tőlünk keletre, ahol a városban a kóbor kutyák és férges macskák szaladgálnak, itt még csak galambok. Gusztustalan! Ha én belföldi/külföldi turista lennék, be sem tenném ide a lábam, mert ez hányinger. Nem csodálom, hogy az emberek a plázákba járnak...
Csak szeretném emlékeztetni a kedves Olvasót, hogy ez a 2 hely volt Debrecen legmenőbb bevásárló részei. Különösen a Gambrinusz köz volt nagyon fényűző, - itt számtalan olyan bolt, ahol csak kemény pízért lehetett márkás dolgokat vásárolni. Most meg teljesen ki van halva, egy csomó üzlet be van zárva, - lepukkant, galambszaros, koszos, ódon. Ugyan ez a helyzet a Kálvin téren, csak itt még vannak üzletek, de a kosz és a piszok itt is releváns.
Nem hiszem el! Nem hiszem el, hogy nem hívsz fel! Jaj, bocsi ez egy másik műsor :)
Szóval nem hiszem el, hogy nem lehet ez ellen valamit tenni. Van egy piszlicsáré önkormányzati rendelet, ami kezeli és "tiltja"a galambetetést , de semmi értelme nincs. Ide hatékony megoldás kell, - háló, ragadozó madarak, puska, nyíl, robotmacska, szárnyascápa, stb. Nem tudom, miért nem tesz ez ellen semmit a város, - bár van egy tippem...
Na mind1, szar van, galamb van, megoldás nincs és nem is lesz!!!

Nincsenek megjegyzések: