2011. november 3., csütörtök

Szemléltetés gyanánt...

Ma ebédszünetben volt egy kis dolgom, így kiszaladtam a városba, és útközbe lám mibe botlottam?
Hát egy döglött galambba, - még viszonylag friss hulla volt, ezért úgy döntöttem, hogy megörökítem az itteni galamb populációnak, hogy lássák, hogy így járhatnak ha itt maradnak a paneldzsungelben.

A küzdelmet még mindig nem adtam fel a rohadékok ellen, de most úgy tűnik, hogy nem annyira nálam töltik el az idejüket. Bár néhány nappal korábban 3 patkány pörgött az erkélyemen belül, de aztán időben rajta voltam a dolgon és nem hagytam, hogy komolyabban jól érezzék magukat.
A jó hír, hogy egy rohadékkal kevesebb van, de ha látnátok, hogy a belvárosban mennyi ilyen dög szálldogál és baházik. Nem hiszem el, hogy az ott lakókat nem zavarja az a mennyiségű galambszar, toll, és burrogás.

Nincsenek megjegyzések: