2008. június 11., szerda

Medúza

Kedves Olvasóim!

Teljesen megörvendeztettetek, hogy ilyen sokan szavaztatok ennél a remek kérdésnél. Bevallom őszintén, - bár ritkán teszem - hogy én is nyomtam most, és szavazatomat a cserebogárra, a halra, a kígyóra és az egérre adtam le.
Anno sok évvel ezelőtt Törökországban táncoltam a Hajdúval és Yalovába nagyon medúzás volt a tenger és ott kitanultam a medúzafogást, bár az ilyen nagyobb méretű jószágokat biztosan nem fognám meg, de ezek a kisebbek /10 cm-től egészen a 25-30 cm-ig/ voltak amiket én kiszedegettem a tengerből nem tűntek veszélyesnek, csak ügyesen kellett megfogni. A tapintásuk olyan, mint annak a szilikonnak, amit a cicikbe ültetnek, bár eddig olyat se műtét előtt se műtét után nem fogtam. :)

Köszönöm, hogy ilyen sokan szavaztatok és akkor lássuk a kérdést, ami most is kapcsolódik a közvélemény-kutatáshoz:

Azt mindenki tudja, hogy a medúzák a csalánozók (Cnidaria) törzsébe tartoznak.

Milyen osztályai vannak a csalánozóknak?

A 4 osztályból szeretném ha 3-at elküldenétek nekem a már szokásos címre, ami nem más mint a tigrisuvoltes[kukac]gmail[pont]com 2008. június 19. 23 óráig majd pedig sorsolás!
Természetesen a nyeremény most sem marad el, ami persze szintén kötődik a közvélemény-kutatáshoz.
Jó játékot, sok szerencsét!

Nincsenek megjegyzések: