2009. június 18., csütörtök

Közkívánatra!

Halló hentes!
Szóval egy remek kis csemegével szeretnék Nektek kedveskedni. Anno még sok évvel ezelőtt, amikor még volt olyan, hogy Parabola és Árkus József, szóval akkor a Dallas alapjaira egy kis magyar valóságképet vetítettek, és egy igen vicces kis történet kerekedett ki, amelyet Ti is meg tudtok nézni, ha most a képre klikkeltek.

Nekem a kedvenc részem benne, amikor Samantha mondja: "Az én bűnöm! Mindenről én tehetek! A hentes adott volna pacalt, ha egy kicsit kedves vagyok hozzá. Megmondtam, hogy ilyen áron nem kell a pacalja. Mondtam, adjon inkább piát!"


De ez még mind semmi! Ha most pedig a színes malackára viszed a nyilat és kattintasz, amit most már tudod, hogy kik mozgatnak, akkor további extrát tehetsz magadévá, mégpedig nem mást Jockey vitáját a hentessel.
Klikk a képre és vagy megnyitás, vagy mentés másként...

1 megjegyzés:

O.Attila írta...

Köszi Peti!
Nagyon király!