2010. február 28., vasárnap

1 éves lett...

Volt ma nagy evés, ivás!

Ma 1 éve született Péter barátom kisfia Levente és meghívást kaptam a családi partyra. Annak rendje módja szerint szépen felöltöztem és némi ajándékkal felszerelkezve megérkeztem.
Mivel egy kicsit késében voltam - persze a futás miatt - így kocsival mentem, így lemaradva Laci finom szürkebarát boráról és az egyéb alkoholos élvezetekről.
Anett, - Peti felesége, nagyon nagy vendéglátást tartott a vendégeknek, minden nagyon finom és remek lett.
Kezdtünk egy isteni palóclevessel, majd főételként lehetett választani 2 lábút és 4 lábút, kucurát és marhát. És ha mindez még valakinek kevés lett volna, akkor töltött gombafejekkel tetézhette még meg a lakomát. Köretként varázslatos tepsis krumpli, természetfeletti püré és földöntúli zöldsaláta került az asztalra. Amikor már 2x kidurrantam, akkor következett a desszert és a kávé. Desszertként Anett oroszkrém tortát készített és még Peti nagymamája által készített házisüti (paradicsom, - ne kérdezzétek miért ez a neve) gazdagította a fenséges ebédet.
De a lényeg, hogy Levike ma 1 éves, így még1x a blogon keresztül is kívánok neki nagyon sok boldog szülinapot és még azt, hogy az Isten éltesse sokáig örömökben, egészségben, boldogságban.

Boldog szülinapot Levi!

Nincsenek megjegyzések: