2010. február 1., hétfő

Én így láttam...

Direkt nem akartam semmi olyan címet adni ennek a bejegyzésnek, hogy Avatar játék, vagy valami hasonló, mert nem szerettem volna, hogy valaki csak azért ne vegye meg a játékot, mert én azt írtam róla, amit.
Szóval kipróbáltam az Avatar film apropóján kifejlesztett játékot, de valahogy nem voltam nagyon elragadtatva.
Lehet, hogy ez az érzés több dologból tevődik össze mint például a film utáni túlzott elvárások, vagy éppen a számítógépem lassan megkopó tudása, de valahogy 2 óra játék után nem élveztem tovább. Egyszerűen szaladgáltam mint a hülye gyerek a dzsungelben és lőttem mindenre ami mozgott, emberrel és avatarral egyaránt.
Biztos egy izmosabb géppel - mert láttam, hogy ilyen 3D-s dolgokat is be lehet állítani, ha van a gépben kraft - egy hatalmas monitorral, pl. a TV-mel sokkal élvezetesebb lenne, de alapjában véve ez a szaladgálok és lövök mindenre stílus nem igazán jött át.
Ami igazán pedig nem is tetszett, hogy a védd a természetet és csak akkor ölj, ha muszáj egyáltalán nem volt érezhető. Nem igazán vettem le, hogy emberként és avatarként melyik oldalon állok.
Szóval úgy megnézném, ha valaki profi felszereléssel, kifinomult irányítással bemutatná mit is kell csinálni a játékban, de az, hogy én ezt berheljem, az ki van zárva, főleg mivel már le is szedtem a gépről.
Ne hiszem, hogy valaha visszateszem, csak talán akkor, ha lesz egyszer egy magyar változat és egy nagyon jól felturbózott számítógépem, vagyis egy kis erőművem.
Ezek alapján tehát soha nem fogom feltenni, mert az tuti, hogy nem lesz hungarian verzsön és nem hiszem hogy egy bő 100-ast csak hardver fejlesztésre fogok költeni.
A negatív kritikáért cserébe itt egy kis meglepi, egy nóta a filmből!

Látlak Téged!

Nincsenek megjegyzések: