2010. február 20., szombat

Fékek ócsón és vám nélkül

Újabb fenomenális alkatrésszel gazdagodott a bringám, ugyanis már lassan 2 hete megérkeztek az új fékeim, amit szintén az eBay-ről rendeltem. Ez most még jobban megérte, mint a cipő, mivel itt 16 ezeret hasítottam, ugyanis tokkal vonóval együtt 81 dollárnak megfelelő forintot utaltam el és akár hiszitek, akár nem de egy hét alatt megérkezett a cucc az USA-ból a munkahelyemre egy kis csinos dobozban. (Itt szeretném elmondani, hogy ennek a féknek a darabja leértékelve 21 eFt-ről itthon 16 eFt) Nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan itt lesz, meg azt vártam, hogy megint kezdődik a pesti vámolgatás.
Csodák csodájára semmi!

Na erre varjatok gombot! A cipőért, - igaz ami drágább volt - simán vámot fizettem meg minden, ez meg jött mint a rakéta.
Amikor fel akartam rakni egy picit meglepődtem, mert a korábbi fékeim másként voltak rögzítve, de a Shimano magyar fő márkaképviseletétől tanácsot kértem - és kaptam is - és nagyon egyszerűen sikerült felrakni. Na jó az elsőnél egy kicsit fúrni kellett a vázon, mert a gyári rögzítési pont 6 mm-es volt és nekem egy 8 mm-es csavarral kellett fixálnom a féket, de könnyedén megfúrtam a kis villanyos csavarhúzómmal és minden kafa lett. Sajnos még nem volt módom kipróbálni, de már nagyon várom, hogy javuljon az idő és akkor kivihetem a szekerem egy kicsit meghajtani.

Nincsenek megjegyzések: