2010. február 2., kedd

Rápörögtem...

Be kell, hogy valljam, rám nagy hatással volt az Avatar c. film, mivel 2x is megnéztem és szándékomban áll majd eredeti DVD-n is megvenni.
Olyannyira rápörögtem a dolgokra, hogy elkezdtem nézegetni a neten, hogy milyen anyagok vannak, és ekkor leltem rá egy programra, - ami hasonló a Manótánc progihoz, csak itt éppen a saját avatarodat tudod elkészíteni. De ezen kívül már megszereztem a filmzenét, és találtam egy navi nyelvet oktató anyagot is és rábukkantam arra a leírásra, ahol lépésről lépesre leírják, hogy Photoshop-ban, hogyan kell a saját, igazi filmbéli avatar karakteredet elkészíteni. Na ez már nem piskóta, ide tényleg tudni kell a Photoshop-ot használni.
Lehet, ha hétvégén nagyon nekidurálom magam, akkor kipróbálom, de nem hiszem, hogy menni fog, - majd meglátjuk.

Ja, ez a lóképű ez én lennék :)

Ja, és még 1 dolog! A blog színvilága is egy kicsit Avatarosra varázsolódott :)

Nincsenek megjegyzések: