2007. október 30., kedd

05:40 - Nothing like the original

Ma igen korán 6 óra előtt 20 perccel ébresztett a telefonom a fenti muzsikára. Nem mondom, hogy nem bírtam volna még szundítani néhány percet, de ha már a pajtásokkal megbeszéltük, hogy Pisztráng Örs elmegy úszni, akkor nincs mese és terkózás, hanem irány az uszoda.
Beküzdöttem a lencsém a karikák közé (nem igazán akarta a kis genya), turbó fog mosás és már izzítottam a kocsit és felcsíptem Bálintot 6:12-kor.
A helyszínen szembesültünk azzal a ténnyel, hogy már előkészületek folynak az úszó EB-re, így az 50-es medencét megkurtították és 25 méterre zsugorodott, így elég vicces volt leúszni az 1500 métert. Fél 7 körül már nekirugaszkodtunk a métereknek, oda vissza, oda vissza 60 hossz, már baromira untam és úgy döntöttem, hogy a maradék 500-at úgy úszom le, hogy egy hossz sprint és egy hossz pihi. Megint sprint, megint pihi. Olyan ez mint az egy sor fi*g egy sor nád, megint fi*g megint nád.
Jó kis lubickolás volt és a végén még maradt annyi időnk, hogy a kinti gyógyivizes medencébe megáztassuk az altestünket és a feltestünket is. Persze mi másról is beszélgettünk volna a fiúkkal, mint csak a Hattrickról, mivel Peti a IV. osztályban küzd tovább, Bálint középpályást keres és edzőt fejleszt, nekem meg edzőt is középpályát is és az egész csapatot fejlesztenem kell.
8 körül jöttünk el az usziból. Petit átvittem a DVRt bázisra, kb. volt vagy 150 méter távolság, de úriemberként sofőrrel érkezett a munka helyére. Ezt követően Bálinttal bejöttünk a városba, majd elmentem venni reggelit.
Útközben a Match felé a Csapó sarkon állt egy nagyon szép szürke Jaguar X-Type és a lúzer gazdája gondolva, hogy felsportosítja, az első kerék ív mögötti részre felragasztott egy Recaro feliratot.
Aki nem tudná, a Recaro cég spéci verseny üléseket gyárt és nem igazán vettem észre a kocsiban, hogy ilyen ülések lettek volna. Egyszerűen az a matrica nem illet egy ilyen kocsira, - szánalmas volt. Ízlések és pofonok!
A Matchben vettem egy remek Minna Cool Mix gyümölcsös savó alapú italt erdei gyümölcsös ízben, min. 1,1%-os gyümölcstartalommal.
Aki még nem kóstolta annak feltétlenül javaslom, mert savóból készül, alacsony zsír és kalória tartalma miatt az egészségesen táplálkozók számára ajánlott. Mivel én ilyen vagyok ezért nekem ajánlott. Persze a polcon nem volt egy darab sem - már tegnap sem volt - , így megkértem az eladó srácot, hogy hozzon már ki egy dobozzal. Itt tudtam meg, hogy a narancs, erdei gyümölcsös ízek mellett még "kávésas!!!" ízben is forgalmaz ilyen italt a Minna.
Ezen jót derültem és fizetés után tipliztem vissza a Touriba.
Most egy kicsit nyúzottan ugrok neki a napi teendőimnek, talán a reggeli, vagy a korai kelés, vagy a kettő kombója miatt van ez, de talán egy KV-nak nevezhető méreg majd átlendít ezen az állapoton.

Nincsenek megjegyzések: