2007. október 29., hétfő

Lassan véget ér a tegnapi nap

Szeretném még egyszer megjegyezni, hogy nagyon jó volt a szüreti mulatság. Még szerencse, hogy egész este csak vodkáztam, így az ébredéssel nem volt gond.
Bár bírtam volna még aludni, de vagy a felettem lakó, vagy a 12. emeleti lakó vmit mahinált, amire még nem is keltem volna fel, hanem az alattam éldegélő elmebeteg, mint egy idióta verte a radiátor csövét, amire nemcsak, hogy kinyitottam a csipa lesőm, hanem még ideg beteg is lettem.
Ezt követően még vagy 2-3 alkalommal kalapálta a csövet ez a némber, de miután egy kanállal leadtam neki a véleményem (TÁ-TI-TI ~ fas****kalap) a hülyeségét befejezte.
Az ébredést követő néhány kamillázós perecben még nem esett leeee, hogy az órát meg előre kellett volna állítani, így nem igazán vágtam, hogy miért megy még mindig rajz film a TV-ben.
Miután csillapítottam az alkohol miatti szomjúságom némi ásványvízzel, elkezdett visszanyalni az energiatal maradványa, amitől néha olyan érzésem volt, mintha bepálinkáztam volna. De már várt az orvosság - a házi koszt.
Az ősöknél pusztítottam (gy.leves, r.hús, s.krumpli, fagy.) és ezt követően rápihentem az esti filmre, ami azóta mér réges-régen véget ért.
Az 5, fél 6-ig tartó szunyókálás után, újra erőt gyűjtöttem és restartoltam az agyam némi KV + tej kombóval és egész rendbe jöttem.
Mindezek után hazatértem a vackomba, ahol egy újabb varázslatos dolgot próbáltam ki.
Mivel mostanában rendesen rákaptam a zabpehelyre és a cola light-ot amúgy is szeretem, kíváncsi voltam, hogy milyen lehet, ha a 2-t összeizzítom.
Hááát, elég érdekes kinézetű massza keletkezett, ahogy a zabpehely felszívta a barna lét, az íze sem volt igazán különleges, így elárulom, ha nem muszáj ne próbáljátok ki, megehető-iható.
Az esti film szerintem n. pazar volt. Hát persze, hogy az utolsó hamu tálat néztem és a japános kolléga nőmre gondoltam - Lillára, aki amikor ezt a filmet nézi, milyen jókat derülhet Tom C. magyar hangjának japán kiejtésén és a felíratok fordításán.
Itt az idő, amikor érzem, hogy be kéne aludni rendesen. Jó lenne 1 kicsit pihentebben elkezdeni a hetet mint általában. Egy vigasztal, hogy ezen a hét is csak néhány napot kell munkával eltölteni és aztán freeprogram.
Az őseim ma reggel flájing tu Brüxli a tesómékhoz. Még most mennek először Belgiumba. Már az indulás előtt tanultak némi francia nyelvet, majd kíváncsi leszek, hogy boldogulnak.
Záróra!
Vár a pihe puha ágyikó és egy jó-remek-nagyszerű-kiemelkedő-ragyogó-lenyűgöző- világklasszis-természetfeletti-titáni-földöntúli-legendás-varázslatos-csodás-isteni álom.
Jó éjt!


Nincsenek megjegyzések: