2007. október 28., vasárnap

Pazar party volt...

Tenyleg jo buli volt...
Egy picit megkesve a kiirashoz kepest /19:00/, de megerkeztem - koszonhetoen Bellas' anyukajanak (koszonom a fuvart) - a Szureti Balra, ahol egy welcome drink (veres bor) utan nekiindultam a bulinak.
Miutan elfogyasztottam nehany Vodkat (kezdetekben E-itallal kombozva, majd Cola-Light-tal) egesz jo allapotot ertem el, amely kovetkezteben felbatorodtam, igy tancba vittem szep lanyokat.
Kozottuk volt Agi Pasztor, Bella Baby, Msr Gonczi, Ms Turi, Herr Gonczi es meg nehanyan, es bocsi akiket nem emlitek meg /igy is irto nehez gepelni/.
Eljott meg a bulira Lorka, alias Lorant Szatmary is, Pohos, KeroZoli, VassT es n. jo volt, hogy az "oregek" is szep szammal kepvisletettek magukat!
Azt viszont sajnalom, h. Lacika nem jott, de tom mi az oka, igy hianyzasa igazolt!!
Lacika nem tod mit hagytal ki! Sajnalhatod, mint annak idejen a Moshatot!!!
Jo tancizas, italozas , beszelgetes, mulatas volt!
Szoba jott a 2008-as 55 eves buli is.
Ott a helyem!
Anya, apa!!! A fiatok ujra a szinpadon lesz!!
Sajna a tombolan nem nyertem semmit :(
De sebaj! Azt mondjak: Kinek a szerelemeben , kinek a szerencseben...
Most nekem se ebben, se abban... - sebaj erre is!
Az viszont irto jo erzes volt, amikor boldog parokat lattam egyutt szorakozni Attis es Bella; Anett es Peti; Emese es Balint es meg sokan masok!
Igazi csalad ez a Hajdu!!! Thx!!
Mazlim volt a hazamenet soran, mert elhoztak!
Most kb. 03:48 van, "megfaradtan" hullok az agyamba.
Tenyleg jo buli volt.., pazar bufevel (Jucus, Tutus es P.), szuper hangulattal, megszuperebb csapattal.
Koszi Gyerekek!

Nincsenek megjegyzések: