2007. október 26., péntek

Magamról és a hétről eddig

Hat nehany szoban arrol, hogy mi is tortenik és történt velem.
A het eleg jol kezdodott ugyanis nem meloztunk. Ez maris tok kiraly, sot a dolgot az tette meg pazarabba, hogy hetfon a termalban aztattam az altestemet, ami igazan fain volt, sot a feltestemnek is jol esett.
Kedden reggel elpalyaztam az osokhoz es magamhoz vettem egy raklapnyi kajat es persze az arcba is toltottem rendesen. Aztan meg kedden du-an kipihentem az ebedet es aztan gyi haza. Az este a szokasos modon TV, internettel telt.
Szerdan munka........, a hatam se kivanta visszamenni a Touriba. De igyekszem minel hamarabb vmi uj job-ot talalni, mert a hozzaallasom sem a regi es a munkamat sem veszem neha komolyan. Ez azert nem azt jelenti, h. nem csinalom meg, csak az aktivista jellegem most vhol mashol porog.
Csutortokon a szokasos forgatokonyv szerint telt a nap. 7:45-kor wake up, aztan 1-2 szeletkenyer vmi trukkel betolok az arcba, aztan vhogy lezhanyozok, persze ilyenkor indig az jar az agyamba, hogy "Ne fürggyé lee" de vhogy gyorsan tulesem rajta, aztan ugyesen berakom a lencsem, ami nem mindig megy elsore, mivel egy picit tulhordtam mar, aztan ezt vhogy a szemem is erzekeli. Alt. a 8:25-kor megyek le a buszhoz, ilyenkor sok jo no szall fel a buszra, de ma nem volt szerencsem, csak a szokasos csapat. Lehet. h. a jo nok korabban jarnak dolgozni. Ezek szerint a jo nok 8-16-ig dolgoznak? Akkor a jo nok vmi hivatalban, vagy nagy cegnel dolgoznak, ahol 8-ra kell jarni.
En csak a mamokakkal es papokakkal buszozok, vagy akik megkesve rongyolnak ki a piacra meg nehany betevo C vitamint tartalmazo zoldsegfeleert. Persze ma reggel kesett a busz, igy absz. lemaradtam a "jo nos" jaratrol igy turboba csak a mamo-papora tudtam felszallni - nem orultem, bu***i Volan, nem hagyja, hogy legeltessem pl a szemem.
Idoben 8:58-ra beertem... Nem szeretek hamarabb menni, mert a fonokom mar bent van es odajon, hogy igy-ugy amugy, meg meg ezt kene, meg azt. Aztan ha hamarabb erek, akkor is kikempelek meg a varosba.
Most ugrottam egy picit, 16:50. Behoztam a megallitotablat es 17:00-kor pontban fordult a kulcs a zarban.
Melo utan ettipliztem gyalog a Plusba venni kolat meg 2-3 T. Rudit es haza. Belottem egymosast majd elmentem 9-re a Tanchazba szokasos focira. Kiraly volt, nem sok vertem, de jo sokat futottam. Az a jo benne, hogy siman lefutom a fiatalabb sracokat, a velem egykora szuletesueket meg korbe is futom, hihi.
Jo keson ertem haza, vmit kene az arcba tenni es lefekudni, de nem tehetem, mert meg var a CSI es azt feltetlenul meg kellett neznem.
Pentek. Kamilazassal kezdtem, majd megittam a KV-m, aztan kikempeltem delig es megebedeltem, aztan punnyadtam, mert a kaja leszivja az agyam, aztan dolgoztam vmit.
Azert ne higyjetek, h. nem dolgozom semmit. Ez komoly felelosegteljes mh.

Nincsenek megjegyzések: