2007. október 26., péntek

8:25-os kontra 8:15-os busz

Igazolodni latszodik az az elmeletem, miszerint a 8:25-korul erkezo buszok inkabb az idosebb korosztaly szamara kinalnak utazasi lehetoseget, de nem nekem.
Igy a mai reggel ugy dontottem, hogy egy korabbi jaratot celzok meg.
Jol tettem! Csak 10 perccel mentem hamarabb es a busz legalabb 10 evvel volt fiatalabb.
Kerdes! Korabban induljak csak azert, hogy egy fiatalosabb buszon utazzak, vagy kenyelmesen a mamo-papo jarattal?
Igazan ennek ertelmet TALAN, csak nyaron latom, mivel a reggeli orakban meg kevesbe izzadnak meg ugy az emberek, hogy az mar kellemetlenseget es esetlegesen maradando karosodast okoz a szaglohamomban.
De azt tanultam meg a TK-n, hogy egy teszt nem teszt, igy a 8:15-os buszozast meg tesztelgetnem kell. Termeszetes az eredemnyekrol beszamolok es levonom a konzekvenciat es tapasztalataimat elmeselem Nektek!
HOLNAP, Szureti bal!

Nincsenek megjegyzések: