
Egy picit morcos lettem és megkérdeztem Bálint barátomat, hogy mi tévő legyek, mert itt feketén-fehéren nem tartották be a határidőt és elvileg így nekem a céggel szemben akár jogos követeléseim is lehetnének.
- Nagyon egyszerűen megfogalmazta, hogy igazam van, de hiába pampogok, akkor sem lesz hamarabb készülékem.
Ma újra felvértezve ellátogattam a T-Mobilehoz, hogy már ma a 17. napnál tartunk és akkor kérem a "TV-m", de még nincs is Debrecenben, - valahol Pesten van még a készülék és legjobb esetben csak holnap, vagy szerdán érkezik vissza, mert fődarabot cseréltek benne. Fa**a! Ez aztán a jó hír!
- Nagyon egyszerűen megfogalmazta, hogy igazam van, de hiába pampogok, akkor sem lesz hamarabb készülékem.
Mi van akkor, ha így sem lesz jó? Amikor bevittem akkor egy srácnak ugyan ezt a típusú telefonját 6-szor küldték fel Pestre javíttatni és azóta sem jó. (Itt jegyezném meg, hogy az enyém is már másodjára volt szervizben) Nem tudom, vajon ki lehet farolni ilyen esetben a szerződésből? Meghosszabbodik a garanciám azzal, hogy szervizben volt a készülék?
A neten azt láttam amikor beléptem az elektronikus ügyintézés alá, hogy amíg nem jár le a hűség nem is vehetek új készüléket. Szóval bukón állok! Se sör, se pogácsa!
Ha bárkinek van tanácsa, azt szívesen veszem, mert jó lenne tudni pontosan a jogaim. Köszi!
A neten azt láttam amikor beléptem az elektronikus ügyintézés alá, hogy amíg nem jár le a hűség nem is vehetek új készüléket. Szóval bukón állok! Se sör, se pogácsa!
Ha bárkinek van tanácsa, azt szívesen veszem, mert jó lenne tudni pontosan a jogaim. Köszi!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése