2008. augusztus 27., szerda

51,2

A tegnapi nap nagyon jó formában voltam, köszönhetően a 2 napos pihenőmnek, amely során egy métert nem sportoltam, hanem csak pihentem és lazítottam és nem kevés mennyiségű szénhidrátot és fehérjét halmoztam fel a szervezetembe, köszönhetően a Gabiék lakodalmának. Szóval jól bezabáltam sütikből, tésztákból és húsokból, így tegnap erőkitörés következett be, amikor mentem, vagyis kerekeztem haza.
A plázától a Kölcsey központ irányába sikerült úgy elkapnom az ütemet és a zöldet, hogy a 10. fokozatban átléptem a sebesség álomhatárt és a korábbi 47,7 km/h rekordomat lecseréltem 51,2 km/h-ra.
Ha ezt a mellékelt órán néznék, akkor a mutató a 32-ig kúszott fel. Sajnos nem sokáig bírtam ezt a tempót, mert egy nagy billencses dömper jött elém és gázügyileg kipusztította a tüdőm. De nagyon jó volt suhanni a rakétámmal és tudom, hogy ez csak kezdet volt. Fogok én még 55-tel is vágtázni.

Nincsenek megjegyzések: