2008. augusztus 31., vasárnap

Aqua racse

Izgalmas kis verseny volt a mai, és egy picit csalódott is vagyok, mert 31 versenyzőből, csak a 9. lettem. Nem az eredmény miatt vagyok elkenődve, hanem azért, mert a nyolcadikat nem bírtam elkapni, pedig 2x is a nyakán voltam, de egyszerűen erősebb, vagy jobban felkészült volt.
De kezdjük szépen az elejéről! 9-re értem kis szobira, ahol első dolgom volt, hogy felvegyem a rajtszámom. Persze E-mailban előre neveztem és sehol nem szerepelt a nevem, de így is elfogadták a nevezésem és szerencse csak 500 Ft-ot kellett fizetnem. Miután ezt is kipipáltam elkezdtem szép komótosan átöltözni és krémezni, majd melegítgetni. Aztán pik-pak eltelt az idő és egy kis csúszás ellenére is 10:15-kor nekilódultam a 10 km-nek. Az első körben elmentem az elejével és egész jól bírtam, de aztán frankón beszúrt az oldalam és vissza kellett, hogy vegyek a tempóból. Szerencsére nem sokan jöttek fel rám és szúrás ellenére is bírtam a tempót. 3 kört kellett futni a repülőtéren a füves terepen, de szerencsére ez a terep nem volt annyira terep mint Hortobágyon, de azért itt is kellett figyelni, hogy nehogy valami baj történjen. Aztán a 3. kör elején egészen elmúlt a szúrás és érzetem, hogy energiákat tudok még mozgósítani és kb. az 50 méteres hátrányomat sikerült ledolgoznom. De mire elcsíptem az előttem haladó srácot elfogyott a kraft és csak annyi maradt, hogy stabilan tudtam a helyem tartani. De azért a robbantásom nem maradt eredmény nélkül, mert sikerült még egy srácot befogni, így 43 perc 32 mp-cel a 9. helyen futottam be.
Most aki ezt olvassa azt mondhatná, h. ez egy elég szar eredmény 10 km-en és amikor befutottam és ránéztem az órámra én is azt mondtam, hogy basszus ez jó szarul ment, 10 km, 43 perc alatt, amikor lazán 41-42 percel szoktam futni ezt a távot, de a terepre fogtam.
Aztán utólag derült ki, -miután a GPS-es órások is befutottak - hogy 10,85 km-et futottunk, így viszont ez az eredmény nem is rossz. Így 1 km-t 4 perc alatt futottam le, ami igazán jó eredmény. Még komolyabb versenyzők is, akikkel beszéltem gratuláltak az eredményhez. Az átlagtempóm is szép lett, 14.95 km/h.
Összességében kemény kis verseny volt, - tudtam, h. itt lesz a debreceni futók krémje - mert azért sütött a nap, a terepet egyáltalán nem vártam és az ellenfeleim sem voltak piskóták.
Most már 100%-ban csak a Nike-ra koncentrálok a meló mellett. A héten, holnap (hétfőn) nem futok, csak pihenek, majd kedden egy lassú 16-ost, szerda pihi, csütörtök lassú 10 és iramjáték, péntek semmi és vasárnap 21 km, a derbi.

Nincsenek megjegyzések: