2008. augusztus 17., vasárnap

Kemény volt!

Még nem voltam soha ezen a versenyen, ezért csak kicsit bíztam a dolgokat a véletlenre. Úgy gondoltam, hogy Hböszörmény nincs is olyan messze, így bringával teszem meg a távot, kb. háztól házig 18 km volt. Ideges voltam verseny előtt, de aztán amikor már felöltöttem a futószettet, valahogy az idegességből halálos nyugalom lett. Ezzel csak egy baj van, h. ilyenkor teljesen kikapcsolok, és a bemelegítés során kicsit feltekert pulzusom egy pöttyet lesik. Most is ez volt 110-120-ig felpörgettem magam melegítésen, aztán 85-tel indultam el. Túl fitt vagyok!
Pont most öltem meg röptében egy szúnyogot!
3 kört kellett tolnunk a felnőtt kategóriában, és az elején még egész jól ment a dolog, mert még bírtam Kevin mögött loholni, de aztán az 1. kör 3/4 részénél szépen fokozatosan ellépett. Nem üldöztem tovább, mert tudtam, hogy nekik csak 2 körük lesz és kíméltem, h. ne fussa ki magát és menjen fel nagyon a pulzusa, hanem megpróbáltam a 171-es pulzusból visszavenni és valahol 160-165 között menni, ami úgy nagyjából sikerült is. A 3. köröm volt a leggyilkosabb, itt már a "Stand up!" klasszikus nóta sem segített, mert elkészültem, lefőttem mint a kávé, a mozgásom is robotéhoz volt hasonló. Mondhatnám azt is, hogy megváltás volt a cél.

Eltorzult és már majdnem padlizsán-lila fejjel értem be a célba, ahol megkaptuk a csomagot, ott volt Kevin is és még szerencse, hogy elküldött levezetni, mert nagyon szarul voltam, a nagy porcellánbusz már majdnem dudált, hogy menjek vezetni, de aztán valahogy megúsztam ezt a dolgot. Ez a verseny nem pásszolt most az edzéseimbe, de felnyitotta a szemem, h. lassan itt az idő gyorsulgatni is. Sajnos most még nem tudom, hogy hányadik lettem, de a 8,01 km-t 30 perc 44 mp-es idővel futottam, ami kb 3:50-es átlag.
Sajnos az időjárás elrontotta a játékomat, mert bicajjal mentem volna haza, de Kevinéknek köszönhetően - bicaj bösziben alszik - kocsival eljöttem. Köszönöm Family Kevin!
Jó derbi volt, nem esett jól, de megérte elmenni és futni egy jót!

Nincsenek megjegyzések: