2008. augusztus 14., csütörtök

Suhanás és blokkolás!

Nagyon élvezem az új bringa nyújtotta örömeket, azt pedig még jobban élvezném, ha a debreceni utak simábbak lennének és nem lenne rajtuk annyi repedés. Valamelyik nap, talán szerdán, vagy csütörtökön jöttem haza és úgy gondoltam, hogy csapok meg egy karikát, mielőtt felmennék és ahogy a Dóczin suhanok, pedig nem mentem gyorsan, kb. 30-40 körül, már előre láttam, hogy a tahókám be fog fordulni elém.
És befordult!!!
Erről eszembe jutott egy vicc, biztos sokan ismeritek, amikor a stoppost felvesz egy autós és vezetés közben folyamatosan köp egyet és azt mondja, hogy "Bevettem bazzeg". Így megy hosszú ideig, aztán a stoppos megkérdezi, a sofőrt, hogy miért csinálja ezt? A fickó előadja a történetet, hogy felvett egy öreg mamit, mennek 120-szal előttük egy hajtűkanyar. "Na, mama! Ha ezt a kanyart beveszem, kinyalom!" - Bevettem bazzeg!!!
Na szóval befordult és fék 1000-re visít a gumi és megálltam. Se egy intés, vagy bocsi. Ekkora a fejem 2x nőtt, utána mentem. Na akkor kért elnézést a tag, de gumin az intenzív blokkolás nyoma meglátszik egy kicsit, de az cserélhető, én nem. A balesetek elkerülése érdekében rendszeresen szoktam használni a sisakom és a kesztyűm.
De akkor is, baromira suhan gép, pik-pak és 40! Amit most érzek rajta, hogy lehetne még egy nagyon durva - hard core - fokozat, de most még a rendelkezésre állók is elegendők. Majd ha felgyúrtam magam, akkor majd lesz valami. Király a gép!

Nincsenek megjegyzések: