2008. augusztus 8., péntek

Mocsár a házban!

Így nézett ki a csukám miután eredményesen és csak 1 elcsúszással zártam az 1. Campus Fesztivált. Mivel a fesztivál előtt és közben is esett az eső, egész jó kis sárdagasztás volt. Szerencsére sikerült szerezni ingyen jegyet, így a felszabaduló diszkrecionális jövedelemből még sikerült venni néhány sört és egész jó kis este kerekedett ki a buliból. Több színpad műsorát is megtekintettem, de legjobban mégis Dévényi Tibi bá' sátrában éreztem jól magam. Sajnos csak 2 óráig maradtam, mert az egyik busz, ami szinte majdnem a házig hozott az csak 2-kor és 4-kor indult, így eljöttem, pedig pazar kis buli volt.
Nagyokat táncikáltam, még a biztonsági csávóval is összehaverkodtam és egy szuper jót pörögtem. Amikor másnap kifigyeltem a csukám, egy csöppet elszomorodtam, de sebaj, ez már játszós csuka.
A nadrágom szárát is próbáltam megóvni a mocsártól, de amikor letekertem a felhajtást nem kevés összeszáradt agyag és szalma -amit szétszórtak a szervezők volt benne. Kis túlzással egy kisebb fajta vályog viskót össze lehetett volna hozni.
Király este volt, köszönhetően Tibinek és a cimboráknak, akikkel találkoztam!

Nincsenek megjegyzések: