2008. augusztus 12., kedd

A fekete rakéta, vagyis a The Black Rocket, vagy BlackRock

Íme Ő! Az új szerelem! Már az én erkélyemen parkol ez csodagép! De mi is ez? Ez egy Schwinn-Csepel Tour országúti kerékpár. Nagyon megy, voltaképpen brutálisan. ma még csak egy pár kilométert hajtottam vele, remélem a holnapi nap során jobban ki tudom próbálni.
A műszaki leírásról itt találtok bővebb infót, már ha valakit érdekelne: Schwinn-Csepel Tour.
A bicikliról sok pozitívumot írnak, az ár-érték arány nagyon jó, talán a legtöbb bringás a fékre panaszkodik, de egyenlőre én még nem tapasztaltam semmi extrát, de majd oda fogok figyelni rá. Most már van értelme hordani a kerékpáros sisakomat, amit az irodától kaptam.
Csináltam még néhány képet az új gépről, akit érdekel az nyomjon ide egy klikket: Bicaj

Nincsenek megjegyzések: