2008. március 13., csütörtök

Adidas! Sportos, sexy! Vagy sem? De ez jó business volt!

Megérkezett az Adidas! Höhö! Wooohhooo!
Először is azzal kezdem ezt a bejegyzés, hogy a most követő képsorok megzavarhatják nézőim, vagyis olvasóim nyugalmát, ezért a gyengébb idegzetűek inkább klikkeljenek a 18-as karikára (amúgy is megéri odaklikkelni) és ne olvassanak tovább az Adidas nadrágomról.

No Merészkék, akik talán Ti is hordtok Adidas cuccokat és itt vagytok és maradtatok, akkor most olyat fogtok látni, hogy ihaj!!! Anno megígértem, ha egyszer megérkezik ez a nyomorult Adidas gatya, akkor megmutatom Nektek. A fantasztikus Magyar Posta Zrt.-nek köszönhetően már március 10-én befutott a cucc a 15. sz. postahivatalba, de a korrekt postás bá' - aki biztosan nem hord Adidas cipőt - éppen csak az értesítőt felejtette beejteni a ládámba. Így egy gyors nyomozásba kezdtem, hogy hol is van a kifizetett Adidas nadrágom. Még az eladómat is értesítettem, hogy sehol semmi, zéró Adidas, és Ő jelezte, hogy elvileg hétfő óta ott kempel a cucc a postán. Így ma meló után nekivágtam felszerelkezve egy AK-46-ossal azzal céllal, hogy végre rendet teremtek ezen a ku**a postán. Terveztem a vérontást is, de amikor a kezembe adták a kis csomagocskát, benne az Adidas futónadrággal, egyszerűen minden haragom elszállt. Alig bírtam ki, siettem haza de íziben, hogy lássam, mire is költöttem 1895 forintot és nem zsákbamacskát vettem. Bakker!!! Full origánál állapotban van az Adidas cucc, semmi szakadás, lyuk, szemelszaladás - mégis csak futónadrág - , kb. mintha most vették volna le a vállműanyagról az Adidas márkaboltban. Nagyon szép állapotban van. Azért csak minőséget gyárt ez az Adidas.

Most pedig jöjjenek a képek! (Nagy méretért klikk a képre!) Ezen a képen jól látható az Adidas márkajelzés. A kép különlegessége, hogy rendkívül jól lehet szemezni a bal térdkalácsommal. A kép kedvéért egy pöttyet megfeszítettem a lábam, csak sajnos az altestemen található majomgarbótól /nem tudom kitől örököltem :) / alig látszik az a néhány krumpli és sárgarépa, amit évek alatt paszíroztam be a bőröm alá. Akik igazán górcső alá veszik a képet, azok megfigyelhetik a bal térdemen az 1996. január 10-én végrehajtott műtét nyomait és öltéseit. De beszéljünk a jobb futóművemről is. Nagyon huncut az a kis izomdeformitás is, ami a vádlimtól egy picit balra látható. Úgy milyen kis huncut. Szerintem ezt még orvossal megnézetem. De azért az Adidas gatya a legszebb!!!

Még mielőtt valami rosszra gondolnátok, itt szeretném leszögezni, hogy tévedés! Ezen a képen már látványra mentem és egy pöttyet rákeményítettem a combikára, de az Adidas jel itt szépen látszik. Megy a lábamhoz! Remélem ha az Adidas ezt bejegyzést elolvassa és meglátja, hogy milyen szépen kidolgozott izmos altestem, futóművem van, és akkor talán azonnal megdob egy Adidas full-futócuccal, amit anno bő 100.000 HUF felett láttam a debreceni Adidas márkaboltban. Ez a Adidas futófelszerelés állt egy pár Adidas cipőből (ca. 34.000HUF), egy Adidas rövidgatyából, egy Adidas trikóból, és egy Adidas szélkabátból. Több volt ez így mint 100 rongy. De visszatérve a lábomra, sajnos itt is látható a vágás és a varrás nyoma a térdemnél, de ez nem vesz el semmit a kép értékéből, mert a kép célja természetesen az Adidas gatyám bemutatása.
Még 2 gondolat és befejezem ezt az erősen az Adidas szóra optimalizált blogot, (keresőoptimalizálás: úgy megírni egy szöveget egy weboldalra, hogy jó sokszor szerepeljen benne egy bizonyos szó, - nálam pl. az Adidas- , így a Google a találatok között előrébb fogja sorolni azt a bizonyos oldalt, mint a többit) az egyik az, hogy élőben sokkal szebb az Adidas gatyám, a másik, hogy a pálma már túlnőtt és egyre több helyet vesz el a nappalimból.

Összefoglalja, jó vásárt csináltam a Vatera segítségével. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy látogasson el, regisztráljon és bogarásszon vagy éppenséggel szabaduljon meg a kacatjaitól.

Nincsenek megjegyzések: