2008. március 2., vasárnap

Sikerült! A maraton kipipálva!

Bakker! Egy élmény volt ez a mai nap! Rengeteget készültem a mai délutánra agyban és sajnos testben is, ugyanis - olvasóim biztosan tudják - hétfőn elég kemény sportsérüléseket szereztem a jobb vádlimon és a bal térdkalácsomon, így egész héten csak pihentem, krémeztem és turbóba nyomta be magamba a magnéziumot a gyógyulás érdekében.
Rendesen ki voltam éhezve a mozgásra, annyira hiányzott az, hogy fussak, vagy valamit mozogjak, hogy a mai délután csak hipp-hopp úgy pattantam fel a pedálok felé. Azért persze a szokásos előkészületeket is megtettem, hogy jobban bírjam és ne sérüljek, vagy húzódjak meg és valóban tényleg nincs semmi bajom, még most izomlázam sincs. Visszatérve a maratonhoz, tehát ez voltaképpen nem más mint egyhuzamban több Spinning óra. Nálam ez most 2 volt, de voltak srácok, akik már a 4., 5. órát nyomták le (persze ők kerékpárosok). Nekem ez így tök jó volt, bár amikor vége volt a duplázásnak és a nyújtásnak és kezdődött a következő óra, annyira penge muzsikával indult, hogy majdnem visszapattantam a rollerra. De ennyi éppen elég volt, mert azért nem szabad agy nélkül nyomni. Kb. 2 hónapja nem Spinning-eltem, így nem biztos, hogy megérte volna maradni.

Az első órát egy nyíregyházi srác - Varga Józsi ~ Öcsi - tartotta. Egészen más volt mint az eddigi Spinning óráim. Rengeteget beszélt, szóval tartotta bennünk az érzést a lelket, - teljesen elvarázsolt. Persze, akik csak azért jöttek be, hogy tekerjenek és kardiózzanak, azoknak biztosan nem volt olyan faintos, de nálam ez a engedd el magad és lazulj és győzd le az akadályokat ez teljesen bejött. Király csávó! Jó voltál Öcsi!!! És nem utolsó sorban ku**a jó zenéi voltak. Teljesen Club Absolut fíling volt. Nagyon királyság volt!

A második részét az órának Csire Marianna tartotta. Marianna is egészen más típusú órákat szokott tartani. Mivel Ő még a sport mellett még hastáncol is, így van néhány olyan penge indiai muzsikája, amitől teljesen el tok szállni. De őszintén szólva ma a technika szemétkedett vele és nem nagyon akart lejátszani neki néhány számot és az olyan rossz amikor váltanál és egy síkmenet után szeretnél nyomni egy hegymenetet és nem akarja CD a megfelelő számot lejátszani és mindenki már pedálozna, Te meg csak reménykedsz, hogy talán az a buzi lejátszó végre odaugrik arra a bizonyos számra. Marianna órája végén már rendesen készen voltam, de annyira maradtam volna, de beláttam, hogy most kell befejeznem, mert nem bírtam volna úgy, ahogy szerettem volna, lazsálni meg nem szeretek.

Tényleg pazar volt ez a délután! Nem vagyok beteg, de a sport, ha az ember aktívan csinálja, olyan mint a drog, nem lehet csak úgy lerakni. Sportolás közben nincsenek gondok, nincsenek rossz érzések, csak a mozgás öröme és legyen ez futás, biciklizés, vagy csak egy intenzív séta! Javaslom, mindenkinek, hogy sportoljon, mozogjon az életéért!
:))

Nincsenek megjegyzések: