2008. március 12., szerda

TESZT! De egy teszt, nem teszt!

Tegnap megígértem, hogy ma beszámolok az első élményeimről a cipővel kapcsoltban. Egy kicsit paráztam, mert nagyon lógott egész nap az eső lába - bár nem tudom miért írok ilyet, mivel ma ki sem dugtam az irodából az orrom - és nem szerettem volna pont az első alkalommal eláztatni a nagyon-nagyon szép cipellőmet. De amikor kiléptem az irkóból már szemetelt ez a szemét eső. Mondom magamban: "Ezt nem hiszem el! de ha már megmondtam OJ-nek, hogy 6-ra ott vagyok akkor menni kell. El is indultam, csak előtte bevertem 2 banááántot, mert kb. 1-kor ettem meg a kajám felét, így kellett, hogy legyen bennem cucc. Úgy elnyeltem, mint az a bizonyos tyúk! Jól is esett és futás közben sajnos kimaradt az az élmény, amikor visszanyal a banán. Francba! :)
Amikor kiértem, gyorsan átvetkőztem szettbe, - Itt jegyezném meg, hogy még mindig nincs futógatyám! SZITOK! ÁTOK! - és elkezdtem a szokásos krémezést és a melegítést! Majd 6 után pár perccel befutott OJ is és elkezdtünk karikázni. Előtte lemeózta cipőm, jó választás volt! Zúztunk együtt néhány kört, majd Ő kiállt és még rátekertem 10-et. Tök jó volt, hogy amikor a 3-4-nél jártam 2, nálam magasabb és szélesebb srác kezdett el futni egész jó tempót és beálltam mögéjük egy kicsit vitorlázni. De aztán meg kellett, hogy előzzem őket, mert bennem volt a kraft és éreztem, hogy tudok én még többet is. Aztán ők ragadtak rám és zuschlágoltak. A célegyenesben jó kis szembeszél volt, így az kemény volt, amikor az utolsó hajtós kör végén megpörgettem a sprintet. OJ két dolgot mondott, de majd legközelebb jobban kifaggatom, mégpedig, hogy túl szélesen futok, és néha csapom a lábam. Erre oda fogok figyelni és arra is, hogy egy kicsit előredőlve fussak, hogy talpra érkezzek és ne sarokra. "Amúgy rendben lesz!" Remélem ennek a mondatának van alapja is és tényleg menni fog a 20-as. Már most készülök fejben és szuggerálom magam!

Nincsenek megjegyzések: