2008. március 17., hétfő

Újabb darabbal bővül a szett!

A napokban sikerült szert tennem erre a ruhadarabra szintén a Vatera segítségével, így már csak egy jó felsőt és pólót kell majd szereznem és teljes a szett. De azt hiszem, hogy ez a következő hónap zenéje lesz.
Ez kérem, aki nem ismerné fel egy Adidas Climalite nadrág, ami állítólag az eladó szerint még minimálisan volt használva. Na csak kerüljön hozzám, majd én kihasználom, adok a pofájának :)
Már kíváncsi vagyok, hogy néz ki valójában. Elvileg ma kirendeztem az árát, ez azt jelenti, hogy szerda, csütörtök körül meg kellene kapjam. Most nem bíztam semmit a véletlenre, mert a állandó lakcímem adtam meg, átvétel gyanánt, és a Vénkertben stabil a postás!
Jaa, még az áráról nem beszéltem. Postával és csomagolással együtt 3270 Ft-ba került. Amúgy pont most néztem meg a Plus flayerjét abban egy tök noname valami 2000 nagyon a vége Ft-ba került. Ez bakker meg csak egy Adidas. De egyet most is megígérek, ha megérkezik, azt dokumentálni fogom Nektek.

Nincsenek megjegyzések: