2008. március 18., kedd

Rekortánszaggatás volt!

Először is engedjétek meg, hogy örömködjek egy nagyot!!
Wooooooohhhhhhhooooooo!!!!!!!!!
Ma a futóiskola elmaradt, így OJ Mestertől azt a feladatot kaptam, hogy fussak egy erős 10-est, azaz 22 kört (10,23 km) és a végén az utolsó 2 körben kapcsoljak vágta fokozatba. Már tegnap éreztem magamban az erőt, de a tegnapi edzésen nem ereszthettem ki magamból, így mára dupla adag halmozódott fel bennem, olyannyira, hogy úgy voltam ma vele, hogy akkor ne gátolja semmi ezt az erőt és engedjük szabadjára. Így is tettem, bár azt hozzátenném, hogy ma nem volt túl nagy hangulatom edzeni, mert hideg is volt és a szél is fújt. Kikocogtam a pályára és aztán 18:33-kor zöld lámpát kaptam és tűz! Mit itt a tigris úgy vágtáztam, égett alattam a rekortán. Az első 5 km-et kb 20 perc valamennyi alatt futottam. És ekkor kezdtem el rápakolni, mert ekkor éreztem, hogy tudom ezt az őrült tempót tartani. A holtpont valamikor a 15-17. kör magasságában volt, de ezt követően már csak arra koncentráltam, hogy az idő jó legyen. Utolsó 2 kör! Rakéta és az utánégető felkapcsolása. Az utolsó előttiben még csak 80%-os volt a tolóerő, de a 22-ben 100%-ra toltam fel a kart.
Így tehát az új időm 10,23 km-en, 40 perc 48 mp. Ez azt jelenti, hogy 1 km-t, 3 perc 59 mp alatt zúztam le 15,04 km/h átlaggal.

Wooooooohhhhhhhooooooo!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: