2008. március 31., hétfő

Élőállat tenyésztést folytat a debreceni Tesco

A mai napon egy könnyed kis túrát zúztam, amelynek az egyik állomása a Tesco hipermarket volt. Mivel bőségesen vettem magamhoz folyadékot, ezért muszáj volt még meglátogatnom a legkisebb helyiséget is, ami persze üzemen kívül volt az átalakítás miatt, így a kerekesszékeseknek kialakított slóba kellett beugranom, amit persze nem is lehetett bezárni. Még szerencse, hogy csak kis dolog volt. De a Tesconál még a legkisebb is számít! Ezért nagyon büszke voltam magamra, hogy a kis dolgommal ajándékoztam meg az áruházat :)
De nem is igazán erről szeretnék Nektek mesélni, hanem arról, hogy mi ez az élőállat tenyésztés. Gondolom azt mindenki tudja, hogy a Tescoban lehet kapni élő és mozgó koleszterin-zsírpontyot. Ezt csak kiveszik az akváriumból, hókon vágják, rádobják egy szelet valamire és máris kész a zsíros-pontyos kenyér. De még ez sem a lényeg, hanem az, hogy bambázom a hülye pontyokat és az akvárium szélére egyszer csak leszáll egy veréb és elkezd inni az akváriumból. Sajna nem tudtam lekapni a telómmal ezt a gyönyörű képet, de talán majd a héten sikerül, vagy valamikor.
Ezt nem hiszem el! Még mindig nem tudják ezt Debrecenben a Tescoban megoldani? Frankón szállnak a madárkák, ide-oda szarogatnak, Te meg megveszed a kenyeret, a hús, a zöldséget.
Na frankó!
Ezek után már azt is el tudom képzelni, hogy a raktárban patkány és egyéb rágcsáló van. Amit a verebek nem szarnak le, azt a patkányok pössentik oldalba. Nesze neked higiénia!
Sok más dolog mellett ezért utálom a Tescot. Fúj! A Tesco vezetés monnyon le!

Nincsenek megjegyzések: