2008. március 1., szombat

Menet közben

Éppen Budapest felé robogok vonattal, mert ma leszek fent az utazási vásáron és kihasználva mobil-internet adta lehetőségeket a vonatról írom ezt a bejegyzést. Egyedül csak az szab gátat annak, hogy ne filmet nézzek, vagy netezzek a gépen, hogy ezeken a remekbe szabott IC járatokon igazán nem sok 220-as ajzat van és a frankó T-Mobile-nak sem mindenhol 100%-os a lefedettsége, így most csak egy villámblogolás van folyamatban.
Induláskor eléggé nyünnyedt állapotban voltam, és elég hamar sikerült bealudnom, de nagyon nem tudtam elhorpasztani, mivel a szemben ülő utasnak végig átlóg a lába hozzám, így igazán nem is tudtam pihenni. Kb. vagy 50 percet szundíthattam és vmikor Szolnok előtt ébredtem, így még láthattam őzikéket is a mezőn futkározni. Ha minden igaz, akkor Cegléd felé vesszük az utunk és ha nem történik semmi, akkor valamikor 8:43 körül érek fel Budapestre.

Nincsenek megjegyzések: