2008. március 24., hétfő

Húsvét/Kölni/Hímestojás/Kajálás és Futás/Szauna/Tigris balzsam/Lúgos víz

A mostani cím nem más mint a mai nap tömör összefoglalása. Ez a hétfő nálam 9 órakkor kezdődött. A legújabb kedvencemre keltem, ami most hallható GramoPhone-ban. Aki nem ismerné meg a régi arcokat, azoknak elárulom, hogy a banda a Right Said Fred. A múltkor bukkantam rá egy M. Schumacher videó láttán és hallatán, de azóta már sikerült letöltenem, így a mai nap magammal vittem a futáshoz is.
10-kor jött értem az Öreg, addigra sikerült levakarnom a több, mint 1 hetes borostámat. Nem volt egyszerű móka, mert a borotva itt-ott nem nagyon bírta a kiképzést.
A lényeg, hogy ünneplőbe öltöztem és felkészültem a mai napra. Három helyre mentünk, és sikerült elég jól kajálnom, így nem nagyon jutottam el a kipukkadás határához, de azért sok finomságot ettem, pl. kocsonyát, habos-túrós-epres cuccot, somlóit, sonkát, oroszkrém tortát, stb...
Kb. 1 óra körül ért véget számomra a Húsvét, majd otthon pihentem, és kb. 4 körül vettem fel cipőt és mentem az Oláh Gabira. Lezúztam most is a 20-asom, az időm is páratlan volt, 1 óra 25 perc 18 mp. Ez eddig a legjobb 20 km-en. Miután lefutottam, azt hittem alig bírok visszatérni a Borbira. Fájtam mindenhol, de főleg a lábam, így arra gondoltam, hogy elmegyek még egy utolsó szaunára az Ózon Wellnessbe. Vittem magammal lúgos vizet, Tigris balzsamot. 3 kört nyomtam, de nagyon jól esett. Rengeteget javított az állapotomon, így most még igazán fain állapotban vagyok, de majd meglátjuk, hogy holnap reggel milyen állapotban leszek.
Majd elmesélem..., de most elhúzok aludni!

Nincsenek megjegyzések: