2008. március 8., szombat

Elég volt! Lázadás!

Most már elég! Lázadás!
Tegnap, vagyis ma egy kicsit későn feküdtem, mert letöltöttem egy filmet és előtte még hajóztam is, lényeg, hogy 3-kor lezúztam magam az ágyikómba, és eldöntöttem, hogy legkésőbb csak 10-kor akarom kinyitni a csipalesőm. Meg ahogy azt elképzeltem. 8 óra 13 perckor arra ébredek, hogy ez a paraszt Gané irdatlan módon veri azt a buzi radiátort.
De most betelt a pohár, mert gépet ragadtam és kanyarítottam neki egy empatikus kis levelet, hogy értse meg, hogy rajta kívül más is él ebben a házban. Amúgy már többször terveztem, hogy hangot adok ennek, de ma dzsihádot hirdetek és ha kell akkor 100-szor fogom kiragasztani a nevem a postaládámra és a csengőmre, nem fog érdekelni. A szövegért klikk a képre!

Nincsenek megjegyzések: