2008. március 11., kedd

Van új tsuka! Wooohooo!

Ma munka után elrohantam a járgányért, hogy gyorsan kiszaladjak a Stop Shop-ba cipőt nézni. Amikor kiértem, olyan rohadt büdös volt, hogy azt hittem, hogy a dögtelepre értem. Majdnem még egy fuxot is elengedtem. A görény receptért könyörgött volna! Na de bementem 3 boltba és végül a Hervisben bukkantam rá erre a modellre, amely egy Asics GEL-RADIANCE TN7B3 modell. 326 gramm és rendkívül kényelmes. Több cipőt is próbáltam, de ez bizonyult a legjobbnak. Az ár/érték aránya jó volt, így eldöntöttem, hogy megveszem. Azon kívül, hogy új illata van, még túl sok infóval nem rendelkezem. Az első bevetése holnap lesz az Oláh Gabin.
Aki akar igazi turbó-tigrist látni, az jöjjön ki 18 óra körül és én ott leszek. Remélem holnapra már a gatyám is megérkezik és akkor egész jó cuccaim lesznek és nem utolsó sorban az időjárás is kegyes lesz, mert esőben a régit dobom be. Nem őrültem meg, hogy azonnal gátára vágjam az új cipőt!

Holnap 6-kor! Én ott leszek! Te?

Nincsenek megjegyzések: