2008. március 10., hétfő

Levelem hatása!

Vasárnap délután betámadt Gané!
Vígan ücsörgök a kis lakásomban bambulom a TV-t, egyszer csak nyomják a csengőm mint állat. Azt hittem, hogy Apukám ugrott fel, mert valamit hozott még, de tévedtem, Gané volt! A feje már ekkora 2x-re nőtt, a feje mint egy vulkán, úgy fortyogott és egyből nekem ugrott, hogy én éjjel-nappal felújítok, és egész nap csak fúrok-faragok, sőt még éjszakánként is dübögök. Bár csak fúrnék és dübögnék valaki felett éjszakánként! Na nekem is eldurrant az agyam, mert elkezdett fenyegetőzni, hogy kihívja a rendőrséget, sőt még fel is jelent. Én meg azt mondom jól teszi! Ha teljesen hülyét akar magából csinálni, akkor jelentsen fel! De rákontráztam a vitában, mert én meg feljelentem zaklatásért, hogy végre fogja már fel azzal a pillangónyi agyával, hogy nem én zajolok.
De ez már nem az első esete, mert már előtte ellátogatott hozzám a közös képviselővel, és akkor is lyukra futott, mert nem talált egyetlen egy fúró-fargó gépet és azóta sem hiszi el, hogy én reggel 8:30-tól egészen 19 óráig nem vagyok otthon és általában amikor hazaesek, akkor sem kezdek el dübögni.
Az meg sem fordult a hülye agyában, hogy amikor veri a radiátort, akkor zeng az egész ház. De velem nem fogja megtanítani, hogyan kell kesztyűbe dumálni. Jogi szakértőmhöz - Dr. R. Bálinthoz - fogok fordulni, mert szeretném kikérni véleményét azzal kapcsolatban, hogy mi történik akkor, ha ez a satu mégis tesz valami feljelentést és ezt meg szeretném előzni, hogy nyaljon neki vissza rendesen a fagyi! DUPLÁN!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Go, go, go! Ne hagyd magad. Viszont fontos tanácsként tudom mondani, hogy mostantól vezesd percre pontosan mikor, meddig verte a radiátort! Ezzel majd tudod mutatnbi, hogy milyen gyakran zavarja ő a mások nyugalmát! ÜdvÖA