2008. március 6., csütörtök

Ital!

Nagyon örültem annak, hogy ilyen sokan vettek részt a közvélemény-kutatásban és lezárva a szavazást megállapítom, hogy a bor/pezsgő/habzóbor és a pálinka is sokak által kedvelt ital. Nem is csoda, hiszen mind a 2 szeszkóból nagyhatalom vagyunk és így is van jól. Milyen fura volna az, ha pl. a németek, akik nagy sörpusztítók, inkább a bort preferálnák.
Azért felhívnám a figyelmet a koktélokra és long drinkekre, mivel ezek is hasonló szép eredménnyel zártak.
Jómagam nem vettem részt a szavazásban. Én a borra, vodkára, long drinkekre tettem volna a voksomat, mert nekem ezek jönnek be. Nem tudom miért, de a pálesztől mindig szarul vagyok és nem igazán kedvelem, amikor visszanyal a fagyi.
Köszönöm még1x, hogy nyomtatok, most újra megkérdezném a csapatot, arról, hogy melyik típusú szénhidrátot szokta fogyasztani. Arra is várom a szavazataitokat!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Meglepve találtam a listán a borsót-babot. Azt inkább fehérjeforrásnak gondoltam (volna)

F r a n c i