2008. március 3., hétfő

Lesz futónadrágom!

Elég volt, hogy már szinte egy megrögzött futó vagyok és még nincs egy jó futó cuccom se, így úgy gondoltam, hogy most beruházok. Nem volt ez új terv, de a boltokban a kínálatot megtekintve arra az álláspontra jutottam, hogy 6000-10000 Ft-ot nem adok egy darabért, főleg nem egy gatyókáért. De mint minderre, erre is van és volt is megoldás! Lovas Bálint barátom mutatott meg nekem egy weboldalt, a Vaterát, ahol használt, vagy akár új cuccokra lehet licitálni, vagy azonnal megvenni, egy ingyenes regisztrációt követően. Kíváncsi voltam, hogy vajon lesz rajta valami futkározós cucc, és rábukkantam erre a darabra. Ez egy ADIDAS nadrág, amelyet 1499 Ft-ért tettek ki. Gondolkoztam rajta, hogy bevállaljam, vagy sem - nem az összeg miatt - mert ki tudja milyen a valóságban, de belevágtam. Az 1499 Ft-os tételre még rákerül egy 50Ft-os csomagolási díj és a postaköltség. Ma este fogjuk Emailban leegyeztetni a bizniszt, hogy mikor és milyen számlára utalok és mennyit. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen. Ha meg tudnám venni a futócipőt - lehet, hogy kapok egy kis fizuemelést :) - , akkor már teljesen penge futócuccaim lesznek és irány a pálya.

Csajok! Ha megkapom a nadrágot majd megmutatom magamon!

Nincsenek megjegyzések: